Intro
Ik zit met de volgende situatie:
een div, met daarin 2 divs;
eentje 100% breed en 20px hoog, (Window title)
de ander 100% breed en 100% hoog. (Window content)
Degene die 100% hoog is, wil ik een stukje leeg laten bovenaan zodat daar de titlebar past.
Verder wil ik een scrollbar kunnen in het venster, onder de titlebar.
Hier een voorbeeldje hoe het moet worden:

Het probleem
Er is geen manier om de 2 divs samen te laten werken zodat ik een windowtje kan produceren zoals hierboven. Zodra ik namelijk de titlediv laat floaten en dan de contentdiv een margin-top van 20px geef, schuift de scrollbar naar beneden zodat het onderste pijltje niet meer zichtbaar is.
Wat ik al geprobeerd heb
Omdat de titlebalk 20px hoog is, heb ik zo'n beetje alle combo's van margin-top, margin-bottom, padding-top en padding-bottom geprobeerd met de waarden -40px -20px, 20px en 40px.
Toch zie ik geen verbetering, vaak krijg ik het zelfde effect, namelijk dat mijn window 20px te groot is. (Firefox 2.0.0.6)
De noodkreet
Wie weet een manier zodat ik dit wel goed kan krijgen?
Ik zit met de volgende situatie:
een div, met daarin 2 divs;
eentje 100% breed en 20px hoog, (Window title)
de ander 100% breed en 100% hoog. (Window content)
Degene die 100% hoog is, wil ik een stukje leeg laten bovenaan zodat daar de titlebar past.
Verder wil ik een scrollbar kunnen in het venster, onder de titlebar.
Hier een voorbeeldje hoe het moet worden:

Het probleem
Er is geen manier om de 2 divs samen te laten werken zodat ik een windowtje kan produceren zoals hierboven. Zodra ik namelijk de titlediv laat floaten en dan de contentdiv een margin-top van 20px geef, schuift de scrollbar naar beneden zodat het onderste pijltje niet meer zichtbaar is.
Wat ik al geprobeerd heb
Omdat de titlebalk 20px hoog is, heb ik zo'n beetje alle combo's van margin-top, margin-bottom, padding-top en padding-bottom geprobeerd met de waarden -40px -20px, 20px en 40px.
Toch zie ik geen verbetering, vaak krijg ik het zelfde effect, namelijk dat mijn window 20px te groot is. (Firefox 2.0.0.6)
De noodkreet
Wie weet een manier zodat ik dit wel goed kan krijgen?
There is no replacement for displacement!