Toon posts:

Hulp bij een oude 6800TD gevraagt

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na men eerste dag hier op tweakersnet had ik een vraagje.

Ik ben een student uit België en heb een pc gekregen (een p4 systeem) en daar zit er een agp Asus 6800TD met 512MB ram geheugen. Na wat lezen op internet heb ik gezien dat je nog 4 pixelpipelines en 1 vertex shader kan unlocken. Ook las ik dat dit moet met Rivatuner,
maar nu men vraag hoe moet dit?
Wat dit staat er immers nergens bij op die sites.

Jullie zouden me een grote dienst bewijzen om deze oude kaart toch nog iets van leven in te blazen om enkele oude games te spelen.

Mvg en alvast bedankt op voorhand. :)

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

1. Groeten hoeft hier niet.
2. Gebruik de search hier boven je neus of Google met wat termen zoals geforce 6800 pipeline unlock rivatuner.

Je zal verrast zijn door de uitkomsten ;)

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06-2025
http://www.google.com/sea...8&startIndex=&startPage=1

first result.

Zo moeilijk is google toch niet?

http://specs.tweak.to/15535

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:48

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

en gevraagt is met een d... 3 strike, you're out!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:17

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Welkom op GoT!

Ik geloof dat je bij het registreren iets te vlot langs het Het algemeen beleid geklikt hebt, want voordat je hier op GoT een topic opent verwachten we wel wat eigen inzet. Zelf eerst zoeken is daarvan wel het minimale wat je kunt doen, met bijvoorbeeld de GoT Search.

Over dit onderwerp heb ik geloof ik ooit een topicserie bijgehouden, hier het laatste deel welke ik prima met de bovenstaande Search terug heb kunnen vinden.

Het GeForce 6800LE/XT Topic Deel 24

Mocht je er echt niet uitkomen dan kun je in dat topic ook nog je vraag stellen. Zorg dan alleen wel dat het een vraag is die niet al 10 keer beantwoord is, dus neem ook vluchtig voorgaande delen door in zo'n geval.
Mocht je in de startpost trouwens inmiddels foutieve informatie zien of dingen die niet meer functioneren, schroom dan niet om me er even over te contacten ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Ultraman op 13-09-2007 23:24 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.