Athlon64 X2 3800+@2200MHz (11x200) / Asus A8N-SLI Deluxe / 1x XFX 7900GT / 2x512MB TwinMOS (1-2.5-3-3-7)/19" 451 Pro Iiyama
Waar heb je het over of wat bedoel je precies
The devil is in the details.
Het artikel op*****heeft zijn plaats gevonden in de diepe krochten van onze submitqueue. Van daaruit zal het zich een baan moeten vinden langs de meedogenloze doch rechtvaardige poortwachters van de submit-, nieuws- en meukqueue. Moge de force met jou en je nieuwssubmitje zijn...
Athlon64 X2 3800+@2200MHz (11x200) / Asus A8N-SLI Deluxe / 1x XFX 7900GT / 2x512MB TwinMOS (1-2.5-3-3-7)/19" 451 Pro Iiyama
Ik hoop dat je een grapje maakt.
The devil is in the details.
Wat heb je dan gedaan, een heel bericht getikt? 
Verder moet er ook plaats zijn voor wat humor hier en daar, net als "Tot mijn grote spijt moet ik mededelen dat het bestand niet op mijn HDD gevonden is.", "Niets gevonden, ga door naar start en u ontvangt geen 20k", of "Met een leeg winkelmandje ken ik niks he!".
Is al jaren zo, en ik gok dat het ook nog jaren zo zal blijven
Verder moet er ook plaats zijn voor wat humor hier en daar, net als "Tot mijn grote spijt moet ik mededelen dat het bestand niet op mijn HDD gevonden is.", "Niets gevonden, ga door naar start en u ontvangt geen 20k", of "Met een leeg winkelmandje ken ik niks he!".
Is al jaren zo, en ik gok dat het ook nog jaren zo zal blijven
Het weegt niet zwaar natuurlijk
Maar het lijkt me ook niet nodig.......
Lijkt me gewoon overbodig! Het is niet echt moeilijk om het woordje "je" er achter weg te laten.
Lijkt me gewoon overbodig! Het is niet echt moeilijk om het woordje "je" er achter weg te laten.
Gelukkig heeft niet iedereen hetzelfde gevoel voor humor.winter200 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:25:
Gelijk heb je alleen denk ik dat ie niet geweldig is.....
Botje?Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:30:
Dus je denkt, laat ik hier ook maar een topicje openen?
idd, laat ik dan een andere vraag stellen hoe stel ik views in i.p.v. het aantal reply's
Verwijderd
Tsja, je topicstart is al niet duidelijk. Als er zaken zijn die onderdeel zijn van de site die voor verbetering vatbaar zijn, dan kan je die beter op http://devtrack.tweakers.net melden.
Dit forum is bedoeld voor discussie over de content zoals nieuws- en meukposts.
Aan het topic dan maar voor een andere vraag gaan inzetten, die tevens erg onduidelijk is gaan we dan ook niet beginnen. Lees bij voorkeur ook de FAQs bij de verschillende onderdelen door.
Dit forum is bedoeld voor discussie over de content zoals nieuws- en meukposts.
Aan het topic dan maar voor een andere vraag gaan inzetten, die tevens erg onduidelijk is gaan we dan ook niet beginnen. Lees bij voorkeur ook de FAQs bij de verschillende onderdelen door.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()