Specs? Drivers? Reinstall? Wat heb je zelf al geprobeerd? Zo is het gokken.
Wat heb je zelf al geprobeerd?Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 19:46:
[afbeelding]
[afbeelding]
klik voor groter plaatje
Dit mag normaal niet he? Heeft iemand een oplossing? Ik heb directx 10 en je hebt 9.0c of hoger nodig:S
compatibiliteits modus geprobeerd?
[ Voor 3% gewijzigd door papmetklonten op 13-09-2007 19:51 ]
Installeer DX9. Dan werkt het wel.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Volgens mij kan je in Vista niet je DirectX downgraden, aangezien Dx10 al volledig in Vista zelf geintergreerd is. Althans dit lijkt mij in mijn ogen logisch.Snake schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:06:
Installeer DX9. Dan werkt het wel.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
je kan dx9 naast dx10 (dll's) installeren in vistaTimocos schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:14:
[...]
Volgens mij kan je in Vista niet je DirectX downgraden, aangezien Dx10 al volledig in Vista zelf geintergreerd is. Althans dit lijkt mij in mijn ogen logisch.
Wabbawabbawabbawabba
Dat dacht ik ook, maar blijkbaar mist die toch een aantal exotische Dx9 DLL's, snap het ook niet.Timocos schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:14:
[...]
Volgens mij kan je in Vista niet je DirectX downgraden, aangezien Dx10 al volledig in Vista zelf geintergreerd is. Althans dit lijkt mij in mijn ogen logisch.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Een topic dumpen met twee plaatjes en een one-liner als topicstart is niet de bedoeling hier. Wij gaan er van uit dat als wij moeite in een oplossing moeten steken men ook moeite in de topicstart steekt 
Hiernaast is dit niet een game issue maar een driver issue en zou het in Videoplanken & Beeldkanonnen thuishoren.
Hiernaast is dit niet een game issue maar een driver issue en zou het in Videoplanken & Beeldkanonnen thuishoren.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()