[gezocht]programma die automatisch bestanden download

Pagina: 1
Acties:

• hole1988
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-06 03:29
Ik zoek een programma die automatische iedere 15 minuten (voorbeeld) bestanden download

Ik wil namelijk xml bestanden downloaden deze opslaan op mijn eigen webserver en vervolgen implanteren op mijn website.

alvast bedankt

Besturinsysteem: Windows 2003

Heb zelf veel gegoogled veel download programma's (+/-10) getest maar geen 1 met deze functie.

[ Voor 23% gewijzigd door hole1988 op 13-09-2007 16:51 ]

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-07 09:31

DizzyWeb

Ondertiteld

Ik mis nogal wat informatie, voornamelijk, over welk OS hebben we het?

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-07 20:17

mace

Sapere Aude

En moet dit op je server draaien? Welk OS draait je server? Wat heb je zelf al geprobeerd? etc...
Iets meer informatie is nodig.

Maar als je echt een snelle oplossing wilt kun je wget gebruiken, wget is voor zowel linux als windows te krijgen. In linux maak je gewoon een cronjob aan, en in windows gebruik je de task scheduler.

Lijkt me allemaal een beetje triviaal, dus google zelf maar even hoe je het precies moet doen als je er niet uitkomt, leer je er ook nog wat van. :P

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik kan werkelijk geen enkele scriptingtaal bedenken waarmee dit niet zou kunnen. Wat heb je zelf zoal ondernomen en gevonden? We willen graag wat meer info zien over jouw eigen inzet hier :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-07 13:13

killercow

eth0

cron met wget?

Kan vast ook onder windows.

openkat.nl al gezien?

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-07 01:07

Jimbolino

troep.com

wget is er ook voor windows. Icm taskscheduler moet dit geen probleem zijn.
Maar er zijn ook vast 10tallen downloadmanagers die dit soort functionaliteit hebben.
Zelf even zoeken kan geen kwaad dus

[ Voor 45% gewijzigd door Jimbolino op 13-09-2007 16:49 ]

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Met een open vraag als deze kunnen wij vrij weinig. Dit is eenvoudig te maken; maar met een opmerking als
Heb zelf veel gegoogled veel download programma's (+/-10) getest maar geen 1 met deze functie.
kun je de eisen die in Policy: Alle regels die op het forum gelden worden gesteld aan een topic echt niet afdekken. Ik stel voor dat je je topicstart even aanpast en duidelijk maakt waarom je dit zelf niet gewoon even schrijft; of welke applicaties je precies hebt getest en waar je op hebt gezocht op Google?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-07 20:17

mace

Sapere Aude

Wat ik ook even niet begrijp, is dat er een hele simpele oplossing wordt aangedragen door mijzelf en vervolgens 2 andere mensen, en dat de TS hier niet op reageert.

wget + cron of de task scheduler. sim-pel.
Pagina: 1