Toon posts:

webcam

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,
ik heb een vraag ?
ik heb een laptop Aspire 9305AWSMI maar die werkt niet ik krijg steeds de melding application werkt niet meer.
kan mij iemand verder helpen? :*)

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Kan je misschien uitleggen wat niet werkt? Welke applicatie werkt niet meer en wat voor melding krijg je? Ik snap je verhaal(tje) niet echt, wat meer uitleg en screenshots zouden erg helpen. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Fox op 13-09-2007 16:28 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:55

Thandor

SilverStreak

CSL Beleid
Eigenlijk zijn probleemtopics niet toegestaan in CSL :o.

Ik ga het niet verplaatsen omdat ik van mening ben dat je prima zelf nog het e.e.a. kunt proberen. Heb je gekeken wat de foutmelding precies inhoudt (welke foutmelding is het exact?). Heb je de stuurprogramma's van de webcam al opnieuw geïnstalleerd? Wat staat er in apparaatbeheer? (Ervanuitgaande dat je Windows gebruikt.) Etc, etc en etc.

Ga dus eerst zelf even op zoek naar het probleem. Op GoT verwachten wij dat men eerst zelf inzet toont alvorens een topic aan te maken :).

Mocht je er uiteindelijk niet uitkomen dan kun je een nieuw topic starten in het juiste subforum. Het juiste subforum is het subforum dat aansluit op 'de probleemveroorzaker'. Bekijk dan wel de FAQ/Policy aldaar zodat het topic dan wél in orde is :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.