Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Halve films in Movie maker

Pagina: 1
Acties:

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-11 08:07

seninha

god's right foot

Topicstarter
Ik heb van de week fifth gear opgenomen, nou wil ik deze met Windows Movie Maker omzetten naar WMV file.

peobleem is dat als de film klaar is en ik deze bekijk het beeld maar half vullend is :|
De bovenkant zie je de film en de onderkant is groen ???

Hier een voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://album.zoom.nl/user/8580/images/388/3528336/L0lmba.jpg

Hoe zal dit nou komen? Heb pas nog oook als iets omgezet zonder enig probleem.

iRacing Profile Flickr

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:13

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Wat voor formaat is die Fifth Gear opname dan?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-11 08:07

seninha

god's right foot

Topicstarter
Bron was .VOB. Deze is omgezet naar Divx. Omdat de film bekeken gaat worden via een Xbox 360 wil ik deze dus omzetten naar WMV.

Ik heb hiervoor een filmpje welke ik met Fraps gemaakt had ook omgezet (wel een paar weken geleden) en dat ging wel goed.
Dat was trouwens ook een Divx

[ Voor 38% gewijzigd door seninha op 14-09-2007 20:07 ]

iRacing Profile Flickr

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ik heb hier precies hetzelfde probleem.

Probeer enkele filmpjes aan elkaar te knopen met wat titelscreentjes er tussen. Wanneer ik het geheel in Movie Maker afspeel ziet alles er perfect uit, wanneer ik het filmpje opsla ('Publish'), zijn de titelschermen perfect, maar de stukken film zijn alleen in de bovenste helft en de onderste helft is groen (zie screenshot seninha).

Ik heb geen flauw idee waar dit aan kan liggen, er gaat blijkbaar iets fout in de omzetting door Movie Maker, maar waarom speelt-ie ze dan eerst wél goed af?

Windows Movie Maker op Vista Ultimate 32-bit (legaal), alles up-to-date.

Na meer googlen en andere steekwoorden gebruiken, kom ik eindelijk de oplossing tegen! Zie http://www.bernzilla.com/item.php?id=884

[ Voor 10% gewijzigd door Mad Marty op 16-03-2008 13:52 ]

Rail Away!