Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Knipper berichies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Jullie kennen vast wel die knipperende smsjes. Het is mogelijk om die met een datakabel en een proggie zelf te maken.
Ik heb een Nokia 3210 en een mbus kabel. Ik een proggie genaamd Panuworld FLASHMSG gedowned. Wil knipperberichtje maken en verzenden naar men mobiel. Hij zegt dan Establishing connection to ME.... en dan Failed, ME not responding.

Wat is dat ME? Weet iemand anders toevallig hoe je knipperberichtjes kan maken op 3210?

Verwijderd

Waar heb je dat progie vandaan?

Verwijderd

Topicstarter
Van http://www.hut.fi/~ptuomine/nokia/software/flashmsg.htm

Daar word gezegd dat je voor 5100/6100 series ook de Datasuite drivers nodig hebt. Nu ben ik dus bang (er zijn geen datasuite drivers voor 3210) dat dit dus niet gaat werken :( .

Verwijderd

Topicstarter
Ehhh, Niemand hier?? Komop dat meen je niet!! We zitten hier op het I&T forum hoor!!

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 10:45

Byteripper

The bytes make the rip.

Volgens mij wil dat proggie je telefoon als modem aanspreken, Nokia telefoons hebben namelijk als je ze als modem gebruikt een uitgebreide AT-commandoset waarmee je ook andere dingen kunt doen dan alleen simpel bellen. Daarvoor heb je de Data Suite ook nodig, zodat dus die software je phone als modem aan kan spreken en de AT commando's voor het versturen van SMSjes kan gebruiken. Alleen het probleem is dat een 3210 geen modem ingebakken heeft (en ook geen emulatie), dus werkt die software niet...

Byteripper.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 februari 2001 16:23 schreef Byteripper het volgende:
Volgens mij wil dat proggie je telefoon als modem aanspreken, Nokia telefoons hebben namelijk als je ze als modem gebruikt een uitgebreide AT-commandoset waarmee je ook andere dingen kunt doen dan alleen simpel bellen. Daarvoor heb je de Data Suite ook nodig, zodat dus die software je phone als modem aan kan spreken en de AT commando's voor het versturen van SMSjes kan gebruiken. Alleen het probleem is dat een 3210 geen modem ingebakken heeft (en ook geen emulatie), dus werkt die software niet...

Byteripper.
De software slaat het knippersmsje als het goed is op in de outbox dus dat zou moeten lukken. En ik kan wel smssen met Logomanager via foon. Maar idd waarschijnlijk werkt het niet met 3210 :'(

• Apronex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10-2023
Op zondag 11 februari 2001 17:58 schreef Bart_traB het volgende:

Daar word gezegd dat je voor 5100/6100 series ook de Datasuite drivers nodig hebt. Nu ben ik dus bang (er zijn geen datasuite drivers voor 3210) dat dit dus niet gaat werken :( .
zoals je zelf al zegt. ik ben ook nergens een datasuite tegengekomen voor de 3210.

"Nokia 3210 users can use this application with an FBUS-cable and patched Nokia Data Suite 3.0. However, NuukiaWorld cannot help how the Nokia Data Suite must be patched for Nokia 3210." ( citaat van die site waar je dat progje hebt gedownd )

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 10:45

Byteripper

The bytes make the rip.

Op maandag 12 februari 2001 21:04 schreef Apronex het volgende:

[..]

zoals je zelf al zegt. ik ben ook nergens een datasuite tegengekomen voor de 3210.

"Nokia 3210 users can use this application with an FBUS-cable and patched Nokia Data Suite 3.0. However, NuukiaWorld cannot help how the Nokia Data Suite must be patched for Nokia 3210." ( citaat van die site waar je dat progje hebt gedownd )
Kan je de 3310 hiermee dan ook als modem gebruiken??? Interessant...

Byteripper.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 13 februari 2001 17:11 schreef Byteripper het volgende:

[..]

Kan je de 3310 hiermee dan ook als modem gebruiken??? Interessant...

Byteripper.
Dat zou wel beter zijn! Maar ik heb gezocht en gezocht gister en nergens kan ik die aangepaste versie vinden of een patch. Als iemand die vind, pleeeezzz mail ff

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04 11:05
Een knipperend sms-je.... ok...,
het nut daarvan is...:?

Verwijderd

Op dinsdag 13 februari 2001 19:38 schreef _Stryker_ het volgende:
Een knipperend sms-je.... ok...,
het nut daarvan is...:?
Omdat het leuk is. :? |:(

Verwijderd

het is niet mogenlijk om de 3210 met datasuite te laten communiceren
ik heb zelf ongeveer het hele net afgezocht voor die mogenlijk heid maar niet gevonden. :7

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 februari 2001 22:44 schreef beatmaster82 het volgende:
het is niet mogenlijk om de 3210 met datasuite te laten communiceren
ik heb zelf ongeveer het hele net afgezocht voor die mogenlijk heid maar niet gevonden. :7
Ik ben bang dat je gelijk hebt :'( . Behalve op die ene pagina hierboven word er nergens van gepatche datasuite gesproken en er is nergens iets te vinden...

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11 18:06

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

eehm, men neme de 3210, halen de achterklep eraf.
en zien daar 3 koperen stipjes zitten.
en..
daar plaats je de data kabel!

soms zijn de meest simpele oplossingen de beste ;)

maarreh.. 3210?! :7
Pagina: 1