Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
"The quick brown fox jumps over the lazy dog"
Post je resultaat wel
[ Voor 6% gewijzigd door Tomfish op 13-09-2007 17:59 ]
TE UIC RWN JUS VER TE LAY DGXtresis schreef op donderdag 13 september 2007 @ 17:58:
Nee, dit lijkt me geen hardware defect. Sommige knoppen kunnen eenmaal niet tegelijk samen worden ingetypt. Daar heb je een mooi testje voor. Houdt bijde Shift toetsen ingedrukt, en typ dan:
Post je resultaat wel
Laat ik nou al tijden precies hetzelfde probleem hebben op mijn Logitech Keyboard Office Pro, maar dan met alleen W en A. W en D doet hij wel goed (dit is dus heel frustrerend in Fifa
Mijn analyse: De toetsen QWERTY doen het niet tegelijk...
Maar hoe lossen we dit op?
@hierboven: Het is 'to get laid', niet 'to get layd'
Ik denk overigens dat dit een softwarematig probleem is omdat een ander tobo ook niet werkt.
[ Voor 19% gewijzigd door bits op 13-09-2007 18:19 ]
lolXtresis schreef op donderdag 13 september 2007 @ 17:58:
Nee, dit lijkt me geen hardware defect. Sommige knoppen kunnen eenmaal niet tegelijk samen worden ingetypt. Daar heb je een mooi testje voor. Houdt bijde Shift toetsen ingedrukt, en typ dan:
Post je resultaat wel
Alles leuk en aardig, maar nou kan ik niet meer fatsoenlijk jumpen in een first person shooter...
Mn vorige tobo kon het wel.
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Juist!... Jouw tobo is ook niet echt een gamers toetsenbord. Als je de resultaten van deze 'test' hierboven op een G15 ziet, wat dus wel een gamers toetsenbord is, zal het resultaat zijn dat de gehele text wordt getypt. Met dat toetsenbord kan je dus wel meerdere toetsen tegelijk intikken.XanderDrake schreef op donderdag 13 september 2007 @ 18:44:
[...]
lol
Alles leuk en aardig, maar nou kan ik niet meer fatsoenlijk jumpen in een first person shooter...
Mn vorige tobo kon het wel.
Die vorige tobo was ook ZEKER geen gamer tobo. Echt de meest basic wireless desktop van logitech, 3 jaar geledenXtresis schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:10:
Juist!... Jouw tobo is ook niet echt een gamers toetsenbord. Als je de resultaten van deze 'test' hierboven op een G15 ziet, wat dus wel een gamers toetsenbord is, zal het resultaat zijn dat de gehele text wordt getypt. Met dat toetsenbord kan je dus wel meerdere toetsen tegelijk intikken.
Maar goed, ondertussen heb ik gevonden op de Logitech fora dat de MX3200 de toetsen combo A -W - Spatiebalk gewoon NIET ondersteunt. Het pcb is zo gemaakt dat het niet gaat werken, complex technisch verhaal erbij. Jammer dan
Voor de rest ober tobo voor het geld dat ik heb betaalt (54 euro)