probleem met tvkaart / cable crypt

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AngryAngel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-04 22:42

AngryAngel

Veni Vidi Vici

Topicstarter
ik heb hier een USB-TVlive kaart (www.darteurope.com) en ik wil een programma zoals cablycrypt gebruiken voor decoderen van canal + en moviehouse (tuurlijk alleen ter analyse/ educative redenen :) ) alleen hij zegt dat deze kaart geen BTxxx chip heeft. Waar ligt dit aan? kan dit met deze tvkaart niet, of moet ik gewoon een ander programma gebruiken.
plz help as fast as possible.

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

Verwijderd

kan je even de url van die decrypter sturen..
dan kan ik heb probleem even voor je "analyseren".

=) puur voor educationele doeleinden natuurlijk. :)

• MNM(tm)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2025
Met USB-kaarten is het, voor zoverver ik weet, NIET mogelijk om Canal+ enzo te decoderen... :(
Dat komt vooral omdat de video-data 'n heel andere weg aflegt: bij een interne TV-kaart, loopt de video-data, via de PCI-bus, direct naar het geheugen van de video-kaart (DirectDraw), en bij 'n externe (USB) TV-kaart gaat die data via de processor naar de video-kaart... Er wordt dus in die externe TV-kaarten 'n heel andere chip gebruikt!
(De Bt8x8 chips zijn er speciaal voor gemaakt om 't gedigitaliseerde TV-beeld, via de PCI-bus, direct naar 't video-geheugen te schrijven...)

...With a touch of magic¿