Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Bij NOD32 en updates wil het nog wel eens helpen om je pc opnieuw op te starten om Windows wijs te maken dat de updates wel degelijk zijn geïnstalleerd.
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Als ik de nieuwe update installeer dan is het probleem verholpen. Het beveiligings center komt gewoon met de melding doordat de laatste update 6 dagen oud is (helaas hebben niet alle computers toegang tot internet) dus de melding is correct. Dus mijn vraag is wanneer gaat windows klagen dat iets out of date is? En is er in het register die time limit niet te verzetten?
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
De melding komt volgens mij van je virusscanner en deze geeft het door aan het beveiliging center.cool0 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 10:10:
Als ik de nieuwe update installeer dan is het probleem verholpen. Het beveiligings center komt gewoon met de melding doordat de laatste update 6 dagen oud is (helaas hebben niet alle computers toegang tot internet) dus de melding is correct. Dus mijn vraag is wanneer gaat windows klagen dat iets out of date is? En is er in het register die time limit niet te verzetten?
Frequently asked questions about Windows Security Center: How does Windows Security Center detect third-party products and their status?
A: Windows Security Center uses a two-tiered approach for detection status. One tier is manual, and the other tier is automatic through Windows Management Instrumentation (WMI). In manual detection mode, Windows Security Center searches for registry keys and files that are provided to Microsoft by independent software manufacturers. These registry keys and files let Windows Security Center detect the status of independent software. In WMI mode, software manufacturers determine their own product status and report that status back to Windows Security Center through a WMI provider. In both modes, Windows Security Center tries to determine whether the following is true:
• An antivirus program is present.
• The antivirus signatures are up-to-date.
• Real-time scanning or on-access scanning is turned on for antivirus programs.
• For firewalls, Windows Security Center detects whether a third-party firewall is installed and whether the firewall is turned on or not.
Normaal update NOD32 elke dag minstens 1 keer. Die van mij is er ook heel toevallig de 7de mee op gehouden. 
maw, security center heeft gelijk en je moet NOD32 "fixen".
maw, security center heeft gelijk en je moet NOD32 "fixen".
Mijn nod32 is anders geconfigueerd en staat op een zeeschip
die heeft geen internet connectie en krijgt eens per week of per 2 weken de update van de laatste 1 a 2 weken binnen. Vandaar dat die de melding geeft out of date. Wanneer ik de update plaats is er niks aan de hand hoor dan is de melding weg. Ik wilde alleen weten als het mogelijk is dat die bv. pas na 2 weken gaat klagen.
ehm register zoeken? maybe dat google wat weet
you had me at EHLO
Waarom zet je m niet gewoon uit. FF services.msc in start/ uitvoeren en daar die service uitzetten.
Ik zie het nut sowieso niet van dit progseltje, en dan kan je gelijk windowsfirewall er ook uitgooien, alhoewel je dan normaal gesproken wel een eigen firewall moet installeren.
Maar deze pc zit niet eens op het internet, dus een firewall lijkt me niet echt nodig.
Ik zie het nut sowieso niet van dit progseltje, en dan kan je gelijk windowsfirewall er ook uitgooien, alhoewel je dan normaal gesproken wel een eigen firewall moet installeren.
Maar deze pc zit niet eens op het internet, dus een firewall lijkt me niet echt nodig.
Het gaat er niet om als het wel of niet nodig is ( ik vind zelf van niet) Maar de kapitein wil graag de melding ontvangen als het een keer fout is gegaan bv. Na 3 weken nog steeds de melding dan weet hij dat het fout zit. Het is geen computerwonder dus vandaar.
Pagina: 1