Toon posts:

Sniper Elite

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezocht maar kan geen topic vinden omtrent deze game. Mis ik iets of missen jullie iets? :+ Ik heb in ieder geval genoten van dit spel.

Verwijderd

Ik heb hem ook gespeeld, leuk spel inderdaad. :)

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik denk dat dit topic geen lang leven is beschoren met zo'n karige (undertstatement of the day :p ) topic start.

Ik vond het een baut (?) spel om eerlijk te zijn, brakke besturing, slechte graphics en gewoon weg saai.

Smiling as the shit comes down...

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Voor elk spel kun je een topic starten. Mits het maar begint met een overzichtelijke en duidelijke topicstart. Hierin kun je alle info over de game plaatsen, en duidelijk het doel van dit topic aangeven. Edit je topicstart even en vermeld duidelijk wat je hiermee wil bereiken. Een opsomming van: "Ik vond ehm leuk!" en "Wat een boutspel" geeft dit topic niet echt een discussie ondergrond.

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 12:38
Vond het spel niet echt diepgaand. Graphics waren niet om over naar huis te schrijven... Game was op zich wel grappig. Als je een headshot maakt dat je kogel gevolgt word. Maar voor de rest was het echt 3x niks. Helaas...

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik heb het toch een tijdje gespeeld, ik vond alles teveel op hetzelfde lijken, sluipen en schieten, en om een of andere reden vond ik dat niet goed uitgewerkt.

Wel leuk dat je moest rekening houden met gravity enzo, maar sommige levels waren gewoonweg te moeilijk, de AI raakte jouw met gemak, terwijl jij 200 keer moet schieten om ze 1 HP te doen verminderen.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 12:38
Snake schreef op donderdag 13 september 2007 @ 08:06:
Ik heb het toch een tijdje gespeeld, ik vond alles teveel op hetzelfde lijken, sluipen en schieten, en om een of andere reden vond ik dat niet goed uitgewerkt.

Wel leuk dat je moest rekening houden met gravity enzo, maar sommige levels waren gewoonweg te moeilijk, de AI raakte jouw met gemak, terwijl jij 200 keer moet schieten om ze 1 HP te doen verminderen.
Klopt. Dat had ik dus ook met (weet niet meer precies) dat duitse kasteel, waar je door een gat in de muur naar binnen moest. Die gasten boven op dat gebouw waren echt niet dood te krijgen. En op dat soort momenten wordt ik het zat. Dan lijkt het spel helemaal nergens meer naar.

Bovendien werd ik daar telkens afgeschoten door soldaten die ik niet eens kon zien... met een SMG!!!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb deze game laatst op m'n werk gespeeld in multiplayer met z'n 3en. Moet zeggen dat er echt geen klap aan was. Slechte graphics, controls die niet lekker meewerken en simpelweg erg saai.
Zeker als je wilt gaan sniperen in multiplayer is Call of Duty 2 met scoped rifles veel leuker.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Acid__Burn schreef op donderdag 13 september 2007 @ 08:09:
[...]

Klopt. Dat had ik dus ook met (weet niet meer precies) dat duitse kasteel, waar je door een gat in de muur naar binnen moest. Die gasten boven op dat gebouw waren echt niet dood te krijgen. En op dat soort momenten wordt ik het zat. Dan lijkt het spel helemaal nergens meer naar.

Bovendien werd ik daar telkens afgeschoten door soldaten die ik niet eens kon zien... met een SMG!!!
Op die plek doelde ik ook, die soldaatjes daarbovenop.

Jammer eigenlijk, want deze game had eigenlijk echt wel potentieel.

Ik vond de eerste level dus totaal niet slecht.
Terw_Dan schreef op donderdag 13 september 2007 @ 08:12:
Ik heb deze game laatst op m'n werk gespeeld in multiplayer met z'n 3en. Moet zeggen dat er echt geen klap aan was. Slechte graphics, controls die niet lekker meewerken en simpelweg erg saai.
Zeker als je wilt gaan sniperen in multiplayer is Call of Duty 2 met scoped rifles veel leuker.
Helaas is CoD2 niet echt puur snipen. Het zou leuk zijn moest er eens een echt goede snipergame uitkomen.

Helaas is het leven van een echte sniper (de man achter de sniper-rifle) lang niet zo 'exited' als de meeste mensen denken. Die sluipen, wachten 3 uur op het perfecte schot, relocaten, weer wachten.

Hoe vertaal je zo iets in een game?!?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Snake schreef op donderdag 13 september 2007 @ 08:15:
[...]

Op die plek doelde ik ook, die soldaatjes daarbovenop.

Jammer eigenlijk, want deze game had eigenlijk echt wel potentieel.

Ik vond de eerste level dus totaal niet slecht.
[...]

Helaas is CoD2 niet echt puur snipen. Het zou leuk zijn moest er eens een echt goede snipergame uitkomen.

Helaas is het leven van een echte sniper (de man achter de sniper-rifle) lang niet zo 'exited' als de meeste mensen denken. Die sluipen, wachten 3 uur op het perfecte schot, relocaten, weer wachten.

Hoe vertaal je zo iets in een game?!?
Er zijn een paar van die "Hunter" jachtspelletjes die dat aardig doen. Lokaas neergooien en wachten wachten wachten. Uiteindelijk komt er een beest aan en dan schiet je maar een keer 8)7 . Zelf vond ik in Joint ops wel een aardige representatie van het sniper gebeuren. Daar kon je ook van dik 1,5-2 Km schieten. Wel leuk als dan het verf van je crosshair groter is dan je doel zelf :P .

Voor de rest is snipen gewoon een mooi woord voor campen. (no flamebait)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 19:54
Bij gebrek aan inzet voor een fatsoenlijke topicstart gaat dit topic op slot :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.