Ik wil een nieuwe tv kopen met een nieuwe audioapparatuur. Zelf dacht ik aan een Loewe Compose Individual, want die is full hdtv en schijnt als beste getest te zijn. Daarnaast dacht ik aan Bose, ja ik weet dat dit vloeken hier is. Maar onlangs een test gelezen door een audiofanaat en die was niet ontevreden. Echter vriendjes van mij hebben bose en dat was eens maar nooit meer, echtgenote hebben een keer hun zin gehad om kleine melkpakjes aan de muur te hebben maar geluid vonden ze beiden bedroevend. Ik wil ongeveer 10000 euro besteden voor de TV en radio tezamen. Ik neig naar losse komponenten maar wel van het zelfde merk, dit geldt alleen voor het audio gedeelte. Boxen van het type pilaren/zuilen. Mijn kamer bestaat uit een 55 vierkante meter met daaraangrenzend een open eetkamer van ongeveer 35 vierkante meter. Moet ik nu veel boxen kopen dus meer dan 2. Voorkeur voor muziek is klassiek. Films met surround vindt ik geweldig maar zit ik dan vast aan 2 systemen. Overigens heb ik onlangs een set boxen van Peiga gehoord, vond ik top.
Concreet: TV Loewe compose individual?
audio: componenten of bose? welke boxen?
Richtprijs 10.000 .
Wie kan mij uit eigen ervaring adviseren.
Concreet: TV Loewe compose individual?
audio: componenten of bose? welke boxen?
Richtprijs 10.000 .
Wie kan mij uit eigen ervaring adviseren.