Hallo! Ik overweeg al een tijdje een laptop aan te schaffen, maar nu het vanuit mijn studie ten zeerste aangeraden wordt, ben ik toch serieus op zoek gegaan, maar ik zie door de bomen het bos niet meer!
Hieronder staan mijn wensen/eisen, misschien dat er hier mensen zijn die mij kunnen helpen?
Waarvoor wil ik de laptop zoal gebruiken?
Zoals ik al zei: ik ben student en wil mijn laptop daarvoor dus gebruiken. Dit wil zeggen dat ik met name overal op internet (WLAN) wil kunnen, office moet lekker draaien, ik zit vaak op msn, bluetooth is gewenst en ik speel zo af en toe een spel (bijv. Black&White 2, the Sims, etc.) Verder kijk ik ook regelmatig dvd's en films.
Wat is het bedrag dat ik maximaal wil uitgeven?
Mijn budget ligt rond de €1000,- (met een uitloop naar +/- €1200,-)
Wat wil ik allemaal hebben voor dit budget?
Een fatsoenlijke, degelijke laptop, die voldoet aan de volgende eisen:
• 15,4 Inch beeldscherm
• Een 'losse' videokaart (NVidia GeForce Go 7200 oid)
• 2GB Werkgeheugen
• Minstens 120GB harddisk
• Wireless LAN
• Een accu die lekker lang meegaat, want ik wil hem op school gebruiken (niet altijd stopcontact in de buurt) en ook nog onderweg naar huis. (ongeveer 3 uur in totaal indien mogelijk)
• De laptop moet niet TE zwaar zijn, ik zal hem regelmatig mee naar school moeten nemen.
Zijn er nog andere dingen die ik belangrijk vind?
Als er dan toch vista op zit, wil ik graag de Home Premium versie hebben. Daarnaast zou het leuk zijn als er een tv-out opzit, zodat ik hem op mijn tv kan aansluiten om films en dvd's te bekijken. (Heb een LCD tv, maar geen DVI ingang op de tv). Maar dat is echt eventueel.
Verder heb ik liever geen Acer, aangezien ik daar veel negatieve verhalen over heb gehoord...
Ik weet niet of iemand verder nog tips of adviezen heeft? Zo ja, dan hoor ik het graag!
Alvast bedankt!
Groetjes,
Robert
Hieronder staan mijn wensen/eisen, misschien dat er hier mensen zijn die mij kunnen helpen?
Waarvoor wil ik de laptop zoal gebruiken?
Zoals ik al zei: ik ben student en wil mijn laptop daarvoor dus gebruiken. Dit wil zeggen dat ik met name overal op internet (WLAN) wil kunnen, office moet lekker draaien, ik zit vaak op msn, bluetooth is gewenst en ik speel zo af en toe een spel (bijv. Black&White 2, the Sims, etc.) Verder kijk ik ook regelmatig dvd's en films.
Wat is het bedrag dat ik maximaal wil uitgeven?
Mijn budget ligt rond de €1000,- (met een uitloop naar +/- €1200,-)
Wat wil ik allemaal hebben voor dit budget?
Een fatsoenlijke, degelijke laptop, die voldoet aan de volgende eisen:
• 15,4 Inch beeldscherm
• Een 'losse' videokaart (NVidia GeForce Go 7200 oid)
• 2GB Werkgeheugen
• Minstens 120GB harddisk
• Wireless LAN
• Een accu die lekker lang meegaat, want ik wil hem op school gebruiken (niet altijd stopcontact in de buurt) en ook nog onderweg naar huis. (ongeveer 3 uur in totaal indien mogelijk)
• De laptop moet niet TE zwaar zijn, ik zal hem regelmatig mee naar school moeten nemen.
Zijn er nog andere dingen die ik belangrijk vind?
Als er dan toch vista op zit, wil ik graag de Home Premium versie hebben. Daarnaast zou het leuk zijn als er een tv-out opzit, zodat ik hem op mijn tv kan aansluiten om films en dvd's te bekijken. (Heb een LCD tv, maar geen DVI ingang op de tv). Maar dat is echt eventueel.
Verder heb ik liever geen Acer, aangezien ik daar veel negatieve verhalen over heb gehoord...
Ik weet niet of iemand verder nog tips of adviezen heeft? Zo ja, dan hoor ik het graag!
Alvast bedankt!
Groetjes,
Robert
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2007 23:04 ]