Toon posts:

MSI Dual Core Center

Pagina: 1
Acties:
  • 2.176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
MSI Dual Core Center

Mensen ervaring met dit stukje software?

Ik kan er vrijweinig over vinden op het inet, en vraag me af of het wel nut heeft om op de achtergrond te laten draaien.

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 22:29:
MSI Dual Core Center

Mensen ervaring met dit stukje software?

Ik kan er vrijweinig over vinden op het inet, en vraag me af of het wel nut heeft om op de achtergrond te laten draaien.
Hiermee kun je bepaalde instellingen instellen zonder het BIOS in te hoeven. Door deze te laten draaien op de achtergrond blijven de instellingen actief. Ook kun je instellen wat je fans moeten doen bij een bepaalde Temp.

Doe je dit allemaal niet? Dan kun je het gewoon uitzetten of verwijderen van je systeem.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

• pretender 0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:01
Ik heb het pas gedownload en geinstalleerd, en het werkt in ieder geval niet onder Vista. Voor de rest weet ik niet wat je ermee kan.

[ Voor 28% gewijzigd door pretender 0 op 17-09-2007 20:52 ]

Verwijderd

Ik gebruik het wel, en het heeft men computers leven nog een keer gered ook:P

Ik was een keer stevig aan het gamen, maar omdat ik het weekeind daarvoor naar een lannparty ben geweest, was men ventilator van men arctic cooling 64pro afgegeleden, en met MSI CoreCenter had ik ingesteld dat als de tempratuur boven zoveel graden kwam dat hij een alarm gaf.
Dat alarm was niet te miss, dat kan ik je wel vertellen. Ik dacht dat de duitsers er weer aankwamen man:P

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 12:26:
Ik gebruik het wel, en het heeft men computers leven nog een keer gered ook:P

Ik was een keer stevig aan het gamen, maar omdat ik het weekeind daarvoor naar een lannparty ben geweest, was men ventilator van men arctic cooling 64pro afgegeleden, en met MSI CoreCenter had ik ingesteld dat als de tempratuur boven zoveel graden kwam dat hij een alarm gaf.
Dat alarm was niet te miss, dat kan ik je wel vertellen. Ik dacht dat de duitsers er weer aankwamen man:P
Dat doet je mobo uit zich zelf ook als het goed is, en hij schakeld uit als de temps nog hoger gaan. Heb je echt geen stukje software voor nodig. ;)