Voor de volgende generatie van de hosting van onze webapplicaties zijn we op zoek naar een provider die virtual machines kan hosten.
Wij willen:
* Volledige controle over de software (inclusief OS en configuratie daarvan)
* Zo min mogelijk met hardware te maken hebben
* Zeer grote mate van schaalbaarheid en betrouwbaarheid
Uiteraard overwegen we om zelf een mooi load balanced platform op te bouwen, maar... als we puur capaciteit ergens in kunnen kopen, willen we die optie zeker serieus bekijken!
Omdat wij wel per se zelf controle willen hebben over de software, bedachten we dat het een uitkomst zou zijn als de provider een virtualisatie-omgeving aan zou bieden (bijv. een VMWare omgeving) waarin wij een onbeperkt aantal virtual machines kunnen aanmaken en worden afgerekend op resource-gebruik.
Dit lijkt me uiteindelijk de toekomst in hosting: uitbesteden wat mogelijk is (netwerk, connectivity, infrastructuur, hardware), zelf doen wat nodig is (software, configuratie).
Kent iemand een organisatie die dit doet?
Wij willen:
* Volledige controle over de software (inclusief OS en configuratie daarvan)
* Zo min mogelijk met hardware te maken hebben
* Zeer grote mate van schaalbaarheid en betrouwbaarheid
Uiteraard overwegen we om zelf een mooi load balanced platform op te bouwen, maar... als we puur capaciteit ergens in kunnen kopen, willen we die optie zeker serieus bekijken!
Omdat wij wel per se zelf controle willen hebben over de software, bedachten we dat het een uitkomst zou zijn als de provider een virtualisatie-omgeving aan zou bieden (bijv. een VMWare omgeving) waarin wij een onbeperkt aantal virtual machines kunnen aanmaken en worden afgerekend op resource-gebruik.
Dit lijkt me uiteindelijk de toekomst in hosting: uitbesteden wat mogelijk is (netwerk, connectivity, infrastructuur, hardware), zelf doen wat nodig is (software, configuratie).
Kent iemand een organisatie die dit doet?
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP