Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 11:58
vandaag een 2gb mini sd kaartje gekocht, omdat mn 1gb overleden was.
nu werkt hij in mn mda vario prima...echter in windows vista home premium niet, iemand enig idee?

Kaartje word pas na een minuut of 5 gevonden...en geeft bij 80% formateren de melding dat dit niet voltooit kan worden

[ Voor 27% gewijzigd door agoNITE op 12-09-2007 21:41 ]

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:37

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Hoe bedoel je dat precies: "hij werkt niet in windows vista premium"?

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• agoNITE
Nou dat ik hem in mn cardreader plaats, vervolgens een tijdje niks doet..en dan word ie ineens gevonden, wil ik hem formateren en dan dus de melding in vorige post.

• agoNITE
k ga m morgen ruilen...die keren dat windows m wel ziet, en ik er bv een mapje mp3tjes heen kopieer, geeft ie bij een aantal schrijf opdrachten fouten

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:37

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Dat is inderdaad wel vreemd.
Kan je niets wijzigen bij eigenschappen van de kaart oid?

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• agoNITE
Hm ik heb op de site van sandisk een format tool gedownload, die loopt al vast...zegt toch wel iets.
instellingen, kan es kijken of ik iets kan vinden, maar vind het toch raar dat ie niet out of the box werkt zoals mijn 1gb dat wel deed.

• agoNITE
even een update nog voor diegenen die dit willen weten,
ik ben naar de desbetreffende dixons teruggegaan, ik mocht hetr kaartje ruilen voor een nieuwe.
maar nu komt het, ik vroeg of de verkoper hem wou testen in een PC van hun daar, zo gezegd zo gedaan, gaf precies hetzelfde probleem! beetje raar...iemand anders hier ervaring mee?

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Het zou kunnen zijn dat er een partitie misschien op aanwezig is en dat wil nog eens voor wat problemen zorgen. Ook een format van een fotocamera wil ook zorgen voor de nodige problemen. Ik heb het ooit met een SD kaartje gehad die in de kaartlezer niet deed maar wel in het fototoestel. Uiteindelijk met een andere kaartlezer het kaartje geformateerd en weer in de oude kaartlezer en toen deed die het. Vaag maar het werkte wel. Dat kwam door een beschadigde partitietabel uiteindelijk dacht ik.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• agoNITE
Hm toch apart..
ik heb geprobeerd mijn SD kaartje te formateren in mijn cardreader, gaf problemen bij 99%.
daarna een format tool op de SanDisk gedownload, gaf ook problemen...nou ja, ik ga opzoek naar een ander merk..wat zonder veel gedoe wel goed werkt
Pagina: 1