Netgear wireless PCI is trager dan Speedtouch USB adapter

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Mexxus
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09-2025
Beste mensen,

Ik heb hier een Speedtouch 102g USB wireless adapter, welke ik lange tijd heb gebruikt voor de verbinding met mn draadloze netwerk. Ik haalde met deze adapter zo ongeveer 16Mbit op z'n max door twee lagen beton (zolderkamer). Erg netjes, vond ik zo.

Echter, nu heb ik onlangs een nieuwe Netgear wireless PCI kaart gekocht, met een antennetje voor in mijn PC kast. Eindelijk niet meer met zo'n onhandig USB ding klooien. Het gaat hier om de Netgear wg311 v3. Een nadeel; het ding haalt maar krap aan 6Mbit draadloos. :/

Ik heb de laatste drivers voor het geval al geinstalleerd, en zou niet weten wat ik er verder nog aan kan doen. De Netgear ondersteund gewoon G54Mbps, dus zou het wel aan moeten kunnen. Iemand van jullie misschien enig idee hoe ik meer uit die Netgear kan halen?...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Nee, geen idee - maar ik ben dan ook maar een simpel modje Overige Hardware en jouw vraag staat hier totaal verkeerd :o

De hoofdgroep Netwerken is er niet voor niets - maar ook daar geldt dat we verwachten dat je eerst zelf op zoek gaat naar oplossingen. Nieuwe drivers installeren is een begin, maar er is nog zoveel meer dan dat (signaalniveaux, instellingen van de router, instellingen driver op PC, etc... etc...). Begin daar eens mee.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.