Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• lennartkocken
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-11 12:53
De aansluiting van m'n K800i is al een maand of 2 erg brak, eerst kon ik 'm niet meer opladen met de originele oplader, het kon alleen via USB of met die van de K310i (na een hoop geduw en gebuig), maar nu is zelfs de koptelefoon erg slecht, heel de tijd valt er een oortje uit, of is er een ruis.

Ik denk dat het aan de aansluiting van de K800i zelf ligt (en niet aan de oplader en koptelefoon apart), dus moet ik 'm nu naar SonyEricsson opsturen, en ben ik dan 6 weken telefoonloos?

En heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoor van een vriend dat-ie ook moet duwen om 'm goed op te laden...

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:39
Wat belangrijk is, is dat je de connectors van zowel je telefoon als van de koptelefoon goed schoon maakt.
Verder heb ik mijn telefoon wel is opgestuurd naar een ander reparatie centrum, toen was ik hem 2 weken kwijt.

• lennartkocken
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-11 12:53
Is dat bij SonyEricsson? Want als dat 2 weken zou duren lig ik daar niet wakker van :P maar 6 weken vind'k toch wel erg veel ... ik heb 't via internet bij Hi besteld, moet ik 'm rechtstreeks naar SE sturen?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik zou het je leverancier eens vragen.

Waarschijnlijk zit er ook wel wat ervaring in het volgende topic:

Het SonyEricsson K800i topic - deel 6

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.