Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Creative Zen V 1 gb, oordopjes probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds gisteren de Creative Zen V 1 gb, hij doet het goed enzo, maar ik heb een probleem dat mijn oordopjes snoer echt veeel te lang is. Als ik ze uit me oren doe hangen ze tot mijn knieen als ik mijn mp3 speler zelf in mijn broekzak heb. Ook heb ik nog niet door hoe ik dat hangsnoer goed om mijn nek kan hangen, ik heb het geprobeerd maar dan nog zijn die oordopjes zo ver naar beneden. Me oude mp3 speler hingen de oordopjes gewoon op mijn borst, dat was een goede hoogte

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:20
en je vraag is? (of wilde je dit gewoon even kwijt)

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Me vraag is als je het goed hebt gelezen hoe ik dat snoer korter kan maken, strakker maken ofzo, zodat hij niet zo ver naar beneden hangt. Bij voorbaat dank

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:20
doorknippen en opnieuw aan elkaar maken is geloof ik niet zo'n goede optie omdat er teveel isolatie etc. in de kabeltjes zit.

knoopje erin of andere kopen.....

Strava

Verwijderd

Topicstarter
goh ik ga hem heus niet doormidden knippen maar oke, knoopje is ook niet handig, das niet goed voor de bedrading maar bedankt ik fix wel iets

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoe wil je een snoer korter maken? Dan moet je er een stuk uit knippen en weer aan elkaar plakken en dat lijkt me niet zo handig. Lijkt me dus vrij onmogelijk.
Pagina: 1