firmware upgrade acer AT3705-MGW

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bartje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-02 13:50
Hoi,
ik heb al een half jaar een acer AT3705-MGW tv met ingebouwde mogelijkheid om muziek en video via de pc te streamen.
Deze TV heeft ook een firmware upgrade functie maar als ik hier op klik krijg ik telkens dat er geen nieuwe versie beschikbaar is hoewel ik op het internet op fora's lees dat mensen een nieuwere versie hebben dan dat ik heb. Ik heb acer al gemaild over mijn probleem maar zij verwijzen mij naar de pc software die nodig is voor de communicatie met de tv.
Het enige wat mij opgevallen is dat er in de config.ini van de installatie software voor updates verwezen wordt naar niet bestaande files op het internet, Wat de files dan wel moeten zijn weet ik niet en of dit echt een probleem is weet ik ook niet. maar is er iemand die weet hoe ik mijn firmware kan upgraden?
Het OS van de TV is Linux Busybox v1.00 en deze is te benaderen via telnet gebruiker root(voor geinterresserden) ook als ik naar een niet ingesteld kanaal ga en dan op menu klik krijg ik (heel)soms een service menu maar daar kan ik ook niks mee.
Heeft er iemand ervaring met het updaten van de tv?

MVG

Bart