Ik wil graag een nieuwe telefoon aanschaffen alleen is het zo moeilijk kiezen met al die mooie telefoons op de markt. Mijn oog is gevallen op de Nokia 6300 en de Samsung D900i. Kan iemand me overtuigen één van deze twee telefoons te kopen?
Een van de twee wou ik bestellen met een Relax abbonement van T-mobile.
Even een (missschien domme) vraag; kan je met een Relax abbonement ook sms'en? Ze praten alleen over belminuten, of heb je er misschien nog een aparte sms-bundel voor nodig? En weet iemand toevallig ook of je het tegoed wat je over houdt, mee kan nemen naar de volgende maand?
Verder heb ik gehoord dat het geheugen van de 6300 uit te bereiden is tot 2GB en niet verder. Tot hoever gaat dit bij de D900i?
Aanbieding Samsung D900i
Aanbieding Nokia 6300
Nokia 6300 Los toestel
Samsung D900i Los toestel
Een van de twee wou ik bestellen met een Relax abbonement van T-mobile.
Even een (missschien domme) vraag; kan je met een Relax abbonement ook sms'en? Ze praten alleen over belminuten, of heb je er misschien nog een aparte sms-bundel voor nodig? En weet iemand toevallig ook of je het tegoed wat je over houdt, mee kan nemen naar de volgende maand?
Verder heb ik gehoord dat het geheugen van de 6300 uit te bereiden is tot 2GB en niet verder. Tot hoever gaat dit bij de D900i?
Aanbieding Samsung D900i
Aanbieding Nokia 6300
Nokia 6300 Los toestel
Samsung D900i Los toestel