Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geen avatar resize script??

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik vroeg me even iets af.
Ik werd net weer even aan herinnerd dat sommige users het verekken om avatars te resizen (meestal verkleinen) naar het formaat 60x60 pixels welke op GoT gebruikt wordt als avatarformaat.

Nu wordt er vaak/altijd aangegeven om avatars te resizen naar 60x60 pixels omdat dit het gebruikte formaat is en anders grotere formaat avatars teveel kb'tjes/resources in beslag nemen tijdens het inladen van de pagina die op dat moment bezocht wordt.

Nu vroeg ik me dus waarom er op GoT geen script gebruikt wordt om de gebruikte avatars automatisch te resizen naar 60x60 pixels als deze geupload wordt naar het userprofiel.

Kan een moderator/devver dit misschien toelichten??
Of is dit een mooie featurerequest??

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Imho heeft het niet veel zin, want er zijn ook veel mensen met een webicon, waarvan de size niet af te dwingen is.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

de iconen die je kunt uploaden zijn maximaal 10kb, dus als die er ruk uitzien maakt niet zoveel uit, en het resizen zal dan ook zeer weinig winst opleveren.
En zoals sanfranjake al zegt, webicons is geen optie om te resizen omdat we die veel moeilijker kunnen beheersen en het nogal zinloos is om webicoons te downloaden en op te slaan, daar bieden we al de uploadiconen voor aan tenslotte :)

Oftewel: gaan we nie doehn :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.