Toon posts:

Receiver met of zonder HDMI

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik ben van plan een receiver aan te schaffen. Alleen ik twijfel of er wel of een geen HDMI op moet.
Ik heb een SONY Sony STR DG-510 receiver op het oog, die heeft 2 HDMI in en 1 HDMI out. De andere receiver die ik op het oog heb heeft alleen component in/out dat is de Yamaha RX-V461 of de DENON AVR-1907.

De apparaten die ik er op aan ga sluiten is een Netwerk Media Player, die sluit ik aan via component (heeft geen hdmi) en een coaxiale audio kabel. Mijn set-top box van Samsung is daarentegen weer voorzien van enkel een HDMI ingang (deze zou eventueel direct naar me tv kunnen en met een optische kabel van me tv naar me receiver).

Mijn vraag is welke receiver ik het beste aan kan schaffen in combinatie met de aan te sluiten apparaten.

Verwijderd

Topicstarter
* Kick *

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-02 10:45
Als je nog even wacht kan je de 1908 van denon aanschaffen, die heeft HDMI... 1.3, dat ook nog.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, maar is het mogelijk om een component signaal + een optisch audiosignaal in de Sony receiver via HDMI naar mijn tv te sturen?

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:14

voodooless

Sound is no voodoo!

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 23:36:
Ok, maar is het mogelijk om een component signaal + een optisch audiosignaal in de Sony receiver via HDMI naar mijn tv te sturen?
Check gewoon de specs van de receivers, of vraag het in de winkel, stuur mailtjes naar betreffende merken met vragen... Kortom: doe zelf eens wat onderzoek naar de mogelijkheden van de receivers.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.