Toon posts:

[VISTA] bestand: systemIndex.Crwl34.gthr is 76gb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Mijn C schijf zit vol omdat er een bestand op staat van 76gig. Dit bestand staat in de volgende map:
C:\ProgramData\Microsoft\Search\Data\Applications\Windows\Projects\SystemIndex

en kan hem niet verwijderen.
Het lijkt me dat het te maken heeft met een bepaalde indexering oid. Ik had namelijk mijn externe harde schijf compleet geindexeerd staan kwam ik achter. Na deze indexering verwijdert te hebben dacht ik het bestand ook te kunnen verwijderen, maar niet dus...

Verbazingwekkend genoeg is er hier op tweakers niets over te vinden en ook niet op google...

Heeft iemand enig idee wat dit is? en hoe ik dit bestand kan verwijderen?\

Alvast bedankt...

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-02 10:24
kun je hem niet onder DOS verwijderen, door te booten met Hiren BootCD oid?

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:45
Safe mode proberen? Een Live-CD'tje en dan verwijderen? Google naar de naam om te kijken hoe essentiëel het is?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 18:32:
Het lijkt me dat het te maken heeft met een bepaalde indexering oid. Ik had namelijk mijn externe harde schijf compleet geindexeerd staan kwam ik achter. Na deze indexering verwijdert te hebben dacht ik het bestand ook te kunnen verwijderen, maar niet dus...
Nee, dat is ook logisch.
Immers: de indexing loopt nog steeds op de achtergrond als een service door, en die houd waarschijnlijk het bestand vast.
Als je de Indexing Service stopt, en dan probeert het bestand te verwijderen?
Of vanuit de interface alle indexen te deleten?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Opnieuw opstarten in beveiligde modus heeft geen nut gehad.
Heb de service: windows search gestopt en geprobeerd het bestand te verwijderen, dit werkte ook niet.
Wel viel me op dat ik een ander bestand (met dezelfde extensie) wel kon verwijderen, dit ik niet kon verwijderen als die service nog draait.
Nu ben ik alle indexen via de interface aan het verwijderen, maar het lijkt net alsof hij vast zit, dus misschien is hij bezig met die 76 gig...
\

Dus ik wacht rustig af...
Bedankt in ieder geval zover!

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het weer...
Hij is er een paar uurtjes zoet mee geweest, maar hij doet het weer..

Allen bedankt voor de respons maar weer!
Pagina: 1