Hmm,.ik loop nu tegen het volgende probleempje aan.
ik heb een XFX 8800GTS 320 en die heb ik een beetje lopen clocken,
ik haal nu onder XP een core van 612 de shader heeft 1566 en het mem heeft 1008.
nu draaide onder vista de kaart met driver 162.22 stabiel en zonder arties in vista
in xp loopt de kaart ook stabiel.
nog even de rest van mijn systemspecs:
mobo: Gigabyte ga-m51sg-2
cpu: Athlon64 X2 5200+ +Zalman CNPS 9700 NT koeler
mem: 2sets 2x1 GB MDT pc800 Daulchannel kit, dus 4GB totaal
2xsamsung S-ata 160GB
2xSamsung IDE 200GB
1xsamsung S-ata2 80GB
1xsamsung S-ata2 500GB
Tagan 480 Watt Voeding
nu had ik bioshock geinstalleerd en die crashde onder vista nogal en na wat zoeken kwam ik erachter dat driver versie 163.44 geinstalleerd moest worden.
zo gezegd zo gedaan en ik laat atitool voor de zekerheid ook nog eens lopen en opeens krijgt atitool arties en onder xp nog steeds niet
nu heb ik de kaart teruggeklokt en de foutjes die atitool aangeeft(een delta van 113-123 op 1 a 2 pixels) blijft bestaan. ook op de stockspeeds
het probleem doet zich dus alleen voor onder atitool en vista, onder XP draait de kaart normaal
in de games en op het desktop ziet alles er normaal uit ook als ik alleen ga kijken naar IQ en verder niets doe
kaart loopt idle op 52 graden en onder load haalt hij nog wel eens de 73-74 graden maar verder geen problemen met gamen of andere zaken.
zou dit een driverprobleem kunnen zijn of is mjn kaart.....
oh en btw,
drivers staan ingesteld op performance en verder geen filtering aan,dat vind atitool niet zo leuk
heb ik gemerkt....
ik heb een XFX 8800GTS 320 en die heb ik een beetje lopen clocken,
ik haal nu onder XP een core van 612 de shader heeft 1566 en het mem heeft 1008.
nu draaide onder vista de kaart met driver 162.22 stabiel en zonder arties in vista
in xp loopt de kaart ook stabiel.
nog even de rest van mijn systemspecs:
mobo: Gigabyte ga-m51sg-2
cpu: Athlon64 X2 5200+ +Zalman CNPS 9700 NT koeler
mem: 2sets 2x1 GB MDT pc800 Daulchannel kit, dus 4GB totaal
2xsamsung S-ata 160GB
2xSamsung IDE 200GB
1xsamsung S-ata2 80GB
1xsamsung S-ata2 500GB
Tagan 480 Watt Voeding
nu had ik bioshock geinstalleerd en die crashde onder vista nogal en na wat zoeken kwam ik erachter dat driver versie 163.44 geinstalleerd moest worden.
zo gezegd zo gedaan en ik laat atitool voor de zekerheid ook nog eens lopen en opeens krijgt atitool arties en onder xp nog steeds niet
nu heb ik de kaart teruggeklokt en de foutjes die atitool aangeeft(een delta van 113-123 op 1 a 2 pixels) blijft bestaan. ook op de stockspeeds
het probleem doet zich dus alleen voor onder atitool en vista, onder XP draait de kaart normaal
in de games en op het desktop ziet alles er normaal uit ook als ik alleen ga kijken naar IQ en verder niets doe
kaart loopt idle op 52 graden en onder load haalt hij nog wel eens de 73-74 graden maar verder geen problemen met gamen of andere zaken.
zou dit een driverprobleem kunnen zijn of is mjn kaart.....
oh en btw,
drivers staan ingesteld op performance en verder geen filtering aan,dat vind atitool niet zo leuk
heb ik gemerkt....
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2007 18:44 ]