Ik ben nog zo iemand die een ouderwetse CRT monitor heeft. Het gaat om de Compaq P1220 (22" beeldscherm), nu heb ik deze inmiddels al een tijdje, maar ik denk dat de beeldkwaliteit nog wel iets omhoog kan. Nu gebruik ik een normale vga kabel waarvan de kabel zelf niet echt dik is. Dus ik denk dat ie niet super is afgeschermd. Ik heb ook geen verpakking van de kabel dus voor de rest weet ik er ook niks van. De kabel is niet overdreven lang ofzo, iets van 2 meter.
Nu zat ik dus te denken om die kabel eens te vervangen en te kijken of dat mijn beeldkwaliteit verhoogt. Mijn vraag is dus nu, voor wat voor kabel moet ik nu gaan? Een profigold HQ gold plated etc. kabel.. of iets anders? Ook de prijzen verschillen van €4 tot €100, enkele tips zijn dus welkom
p.s. kon er op GoT niet zo gauw iets over vinden
Nu zat ik dus te denken om die kabel eens te vervangen en te kijken of dat mijn beeldkwaliteit verhoogt. Mijn vraag is dus nu, voor wat voor kabel moet ik nu gaan? Een profigold HQ gold plated etc. kabel.. of iets anders? Ook de prijzen verschillen van €4 tot €100, enkele tips zijn dus welkom
p.s. kon er op GoT niet zo gauw iets over vinden
[ Voor 3% gewijzigd door Gurneyhck op 12-09-2007 13:57 ]