Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PDA (WM6) bluetooth manager shortcut in start menu

Pagina: 1
Acties:

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-11 07:57
De laatste tijd ben ik wat aan het experimenteren met mijn PDA, een Asus 636N. Nu heb ik daar recent ook internet via GPRS aan toegevoegd. Dit gaat via een bluetooth verbinding met mijn telefoon. Echter, iedere keer dat ik wil internetten moet ik nu nog naar de bluetooth manager navigeren en daar de snelkoppeling voor de internetverbinding via de telefoon te activeren. Het zou veel makkelijker zijn als ik deze snelkoppeling gewoon via het startmenu kon opstarten.

Ik heb al gezocht op Google en hier op GoT, maar nergens schijnt iemand dit probleem te hebben (en dus zijn er ook geen oplossingen te vinden). Is er hier iemand die weet hoe je een snelkoppeling van de bluetooth manager in je start menu krijgt? En als dit niet mogelijk is, hoe ik dan een snelkoppeling naar de manager zelf voor elkaar krijg? Nu moet ik nog via minimaal 1 ander menu gaan om daar te komen.

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:56
Kijk eens op xda-developers.com en zoek naar VJVolubilis. Hiermee kun je zowiezo shortcuts maken naar je BT manager. Ik heb bijv. zo'n shortcut in mijn SPB Pocket Plus gemaakt, maar in het startmenu moet ook mogelijk zijn. Gewoon een kwestie van de snelkoppeling in Windows\startmenu zetten. Als het goed is komt de shortcut dan in de lijst te staan.

edit: nu ik erover nadenk: waarom niet gewoon een shortcut naar de .exe van je huidige BT manager maken? Dit doe je als volgt: Installeer Total Commander (freeware) op je PDA. maak daarmee een shortcut naar je huidige BT manager aan en kopieer die in de map Windows\startmenu.
Het voordeel van VJVolubilis is dat dit progje dmv commando's zo ingericht kan worden dat met 1 druk op de shortcut je BT aan of uit gezet wordt. Zo hoef je in de BT manager helemaal niets meer te doen.

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-11 07:57
Zover ik kan zien kan VJVolubilis alleen je bluetooth aan of uit zetten. Ik zie geen optie om een connectie automatisch te maken.
De bluetooth manager opstarten van het start menu zou ik wel willen, echter ik kan de EXE van deze manager niet vinden.

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"