De laatste tijd ben ik wat aan het experimenteren met mijn PDA, een Asus 636N. Nu heb ik daar recent ook internet via GPRS aan toegevoegd. Dit gaat via een bluetooth verbinding met mijn telefoon. Echter, iedere keer dat ik wil internetten moet ik nu nog naar de bluetooth manager navigeren en daar de snelkoppeling voor de internetverbinding via de telefoon te activeren. Het zou veel makkelijker zijn als ik deze snelkoppeling gewoon via het startmenu kon opstarten.
Ik heb al gezocht op Google en hier op GoT, maar nergens schijnt iemand dit probleem te hebben (en dus zijn er ook geen oplossingen te vinden). Is er hier iemand die weet hoe je een snelkoppeling van de bluetooth manager in je start menu krijgt? En als dit niet mogelijk is, hoe ik dan een snelkoppeling naar de manager zelf voor elkaar krijg? Nu moet ik nog via minimaal 1 ander menu gaan om daar te komen.
Ik heb al gezocht op Google en hier op GoT, maar nergens schijnt iemand dit probleem te hebben (en dus zijn er ook geen oplossingen te vinden). Is er hier iemand die weet hoe je een snelkoppeling van de bluetooth manager in je start menu krijgt? En als dit niet mogelijk is, hoe ik dan een snelkoppeling naar de manager zelf voor elkaar krijg? Nu moet ik nog via minimaal 1 ander menu gaan om daar te komen.
You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"