De situatie is als volgt: wanneer ik gebruik maak van Adobe Lightroom (1.1 dacht ik) heb ik een probleem met het importeren van mijn foto's. Als ik de foto's importeer dan zie ik mijn foto's terug met heldere kleuren en mooie omgevingen, kort daarna zie ik onderaan "loading" en haalt lightroom automatisch al deze mooie heldere kleuren van mijn foto's af en krijg ik als resultaat een doffe niet mooie foto.
Nu kan ik dit natuurlijk weer herstellen in de develop mode, echter wil ik dat Lightroom deze automatische handeling niet uitvoerd. Ik schiet met een Nikon D50 en maak me plaatjes in de RAW mode.
Weet iemand hoe ik dit probleempje oplos, want het kost me toch elke keer aanzienlijk veel tijd om in de develop mode dit weer te corrigeren.
Nu kan ik dit natuurlijk weer herstellen in de develop mode, echter wil ik dat Lightroom deze automatische handeling niet uitvoerd. Ik schiet met een Nikon D50 en maak me plaatjes in de RAW mode.
Weet iemand hoe ik dit probleempje oplos, want het kost me toch elke keer aanzienlijk veel tijd om in de develop mode dit weer te corrigeren.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/