Start -> Configuratiescherm -> Software ?
Start -> alle programma's -> opstarten ?
Register?
Start -> alle programma's -> opstarten ?
Register?
Iets meer info? In task manager, staat daar niets onder applicaties of processes waar je het kan vinden? Het ziet eruit als meuk wat je bij een voorgeinstalleerde desktop/laptop krijgt, welk merk en model pc/laptop is het?
My thought exactly.sewer schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:48:
Iets mee info? In task manager, staat daar niets onder applicaties of processes waar je het kan vinden. Het ziet eruit als meuk wat je bij een voorgeinstalleerde desktop/laptop krijgt, welk merk en model pc/laptop is het?
Kleine toevoeging, vaak kan je met msconfig (Start -> Uitvoeren -> msconfig) dit soort applicaties ook uitschakelen, net als ongewenste spam als spy- en adware...
Als je niet weet welke executable betrouwbaar oid is, dan kan je een proceslibrary raadplegen en anders is de weg naar Google zo gevonden...
Goede dienstverlening naar je klant toe lijkt me...
Jullie hebben stuk voor stuk gelijk, en van alle suggesties ben ik ook op de hoogte.
Het gaat om een Sony Vaio. Het probleem is, dat ik geen soortgelijke laptop heb
waarop ik kan uivinden wat het is. Ik vermoed zelf dat het thirdparty software is.
De laptop kan ik echter niet met een leuke remotetool bekijken, en ik ben ook niet van plan
om hem alle executables in de taskmanager te laten oplezen, ook al omdat ik niet weet
welke er horen, en welke niet. Ik ga nog even in Vista's taakplanner kijken, maar het zou
zoveel makkelijker zijn als ik wist hoe dat ding heet! Want DAN kan in een processlibary raadplegen
etc.
Het gaat om een Sony Vaio. Het probleem is, dat ik geen soortgelijke laptop heb
waarop ik kan uivinden wat het is. Ik vermoed zelf dat het thirdparty software is.
De laptop kan ik echter niet met een leuke remotetool bekijken, en ik ben ook niet van plan
om hem alle executables in de taskmanager te laten oplezen, ook al omdat ik niet weet
welke er horen, en welke niet. Ik ga nog even in Vista's taakplanner kijken, maar het zou
zoveel makkelijker zijn als ik wist hoe dat ding heet! Want DAN kan in een processlibary raadplegen
etc.
Verwijderd
Meestal doe je FN en dan Functie.
Dan krijg je deze dingen ook te zien. En als je een selectie maakt, gaat het uit het scherm.
Je klant had net zo goed hier zelf kunnen mailen....nu moet je natuurlijk wel vermelden, dat je je informatie van Tweakers.net hebt.....
Dan krijg je deze dingen ook te zien. En als je een selectie maakt, gaat het uit het scherm.
Je klant had net zo goed hier zelf kunnen mailen....nu moet je natuurlijk wel vermelden, dat je je informatie van Tweakers.net hebt.....
Hehe, GoT gebruik ik al jaren. Prive en professioneel, en dat geef ik mijn klanten ook gewoon toe
.
Er is nog niets waarover ik niets gevonden heb hier, behalve dit dan omdat je er niet werkelijk op kunt zoeken zondern naam.
Overigens is het geen FN functie o.i.d., helaas.
Er is nog niets waarover ik niets gevonden heb hier, behalve dit dan omdat je er niet werkelijk op kunt zoeken zondern naam.
Overigens is het geen FN functie o.i.d., helaas.
Pagina: 1