Vraagje! Welke heeft de beste beeldkwaliteit?

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-06 14:34
Ik heb de keus uit de volgende 19"
monitoren.

Sony 19" HMD-A420
Philips 19" 109P20

Welke heeft de beste kwaliteit en zijn
er misschien ook winkels die ze allebei hebben staan??

mgv,
Scidd0w

Verwijderd

Philipsen hebben altijd een erg goed beeld van Sonys weet ik het niet :)

Verwijderd

Neem Sony. Trinitron is super

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:52
Ik zou de philips nemen.

Of je moet een goed sony model nemen en niet de laagste versie.

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-08 11:11

Erikie

www.erikie.nl

Sony is echt veel beter dan philips.. waarom? omdat de beeldpunten worden opgemaakt in rastervorm, en niet door puntjes. Een pixel komt dus echt vierkant op je beeldscherm terecht, en zo is je beeldkwaliteit vele malen beter.

Het enige nadeel is dat er 2 flinterdunne horizontale streepjes door je beeld zitten, dit om je verticale rasters vast te houden, zodat ze niet bij elke minste beweging trillen.

Ps. Ik zou alleen niet weten welk model die sony is, maar sony is wel 1 van de beste monitoren voor computergebied ..! :)

traktor scratch!

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
In dit geval is de keus simpel: de Sony 420 is 'budget', de Philips P109 is professional. Ga voor de Philips. Als jij hem niet koopt (wat kost-ie?) dan wil ik hem wel.....ik heb hem namelijk ook op het oog!

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:52
Op zondag 11 februari 2001 22:38 schreef Erikie het volgende:
Ps. Ik zou alleen niet weten welk model die sony is, maar sony is wel 1 van de beste monitoren voor computergebied ..! :)
Sony heeft gewoon de beste monitoren maar dan heb ik het wel over de CPD serie en hoger. Niet over de HMD serie. Zijn ook niet slecht hoor maar dan toch liever een Philips 109P.

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-06 14:34
Okay thanx for the replys...

Ik denk dat ik toch voor de philips ga
mede omdat ik deze via mijn werk kan kopen
met hopelijk een fikse korting ;)

greetinz Scidd0w

<edit>

Weet iemand een winkel in utrecht die philips
109p heeft staan??

</edit>

Verwijderd

het is onzin om te zeggen dat Sony de beste buizen maakt. Beide merken zijn hierin veruit de beste. Vereder is het puur een smaakkwestie, Sony heeft wat zachtere kleuren
en ik persoonlijk kan uren naar een goeie trinitron turen zonder last van mn ogen te krijgen. Philips is net zo scherop maar is wat feller van nature.....tis maar wat jezelf prettig vindt.....ennne één ding pré naar Philips: 't is Hollands!!! doe is wat nationalistischer....had de regering ook moeten doen bij aanschaf van 2 vliegtuigen....kopen ze Boings terwijl we toen nog het prachtige Fokker hadden......niet te geloven!!.....zelfde geldt voor ambtenaren en autos'van "de zaak"
trap die lui massaal in een volvo....afijn laat maar ik maak me wel eens druk over dingen weetje.......................

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 11:26 schreef DaBuzzzzz het volgende:
het is onzin om te zeggen dat Sony de beste buizen maakt. Beide merken zijn hierin veruit de beste. Vereder is het puur een smaakkwestie, Sony heeft wat zachtere kleuren
en ik persoonlijk kan uren naar een goeie trinitron turen zonder last van mn ogen te krijgen. Philips is net zo scherop maar is wat feller van nature.....tis maar wat jezelf prettig vindt.....ennne één ding pré naar Philips: 't is Hollands!!! doe is wat nationalistischer....had de regering ook moeten doen bij aanschaf van 2 vliegtuigen....kopen ze Boings terwijl we toen nog het prachtige Fokker hadden......niet te geloven!!.....zelfde geldt voor ambtenaren en autos'van "de zaak"
trap die lui massaal in een volvo....afijn laat maar ik maak me wel eens druk over dingen weetje.......................
/me zegt: steun de eigen economie

Als er geen groots verschil is tussen producten, maakt voor mij de nationaliteit van het merk de doorslag.

p.s. ik weet ook wel dat een Philips niet in Holland geproduceerd wordt! Maar toch zo hou je wel :7 en (8> kennis in the LowLands
Pagina: 1