Ik heb een SBS server geinstalleerd. Deze heeft twee netwerkaansluitingen, 1 voor het lan en 1 voor het wan. We hebben een SDLS lijn met 4 ip addressen. Twee daarvan zijn in gebruik voor deze server de anderen gebruiken we nog niet.
OWA werkt, we hebben een selfsigned SSL certificaat.
Als ik met een HTC S710 probeer te syncen (alles hierop is goed ingesteld), het SSL certificaat is geinstalleerd en de servernaam is hetzelfde als op het SSL certificaat.
Als ik echter probeer te syncen via de HTC, dan krijg ik de volgende error:
Uw account in Microsoft Exchange Server heeft met de huidige instellingen geen toestemming om te synchroniseren. Neem contact op met uw Exchange Server-beheerder.
Ondersteuningscode 0x85010004
Daarop heb ik al gezocht met google maar niets zinnigs kunnen vinden.
Het lijkt een rechten kwestie te zijn, maar ook met de administrator gegevens synchroniseert hij niet.
Alle hulp welkom!!!
OWA werkt, we hebben een selfsigned SSL certificaat.
Als ik met een HTC S710 probeer te syncen (alles hierop is goed ingesteld), het SSL certificaat is geinstalleerd en de servernaam is hetzelfde als op het SSL certificaat.
Als ik echter probeer te syncen via de HTC, dan krijg ik de volgende error:
Uw account in Microsoft Exchange Server heeft met de huidige instellingen geen toestemming om te synchroniseren. Neem contact op met uw Exchange Server-beheerder.
Ondersteuningscode 0x85010004
Daarop heb ik al gezocht met google maar niets zinnigs kunnen vinden.
Het lijkt een rechten kwestie te zijn, maar ook met de administrator gegevens synchroniseert hij niet.
Alle hulp welkom!!!