SBS 2003 activesync repliceren via GPRS probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 685 views sinds 30-01-2008

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-01 17:22
Ik heb een SBS server geinstalleerd. Deze heeft twee netwerkaansluitingen, 1 voor het lan en 1 voor het wan. We hebben een SDLS lijn met 4 ip addressen. Twee daarvan zijn in gebruik voor deze server de anderen gebruiken we nog niet.

OWA werkt, we hebben een selfsigned SSL certificaat.

Als ik met een HTC S710 probeer te syncen (alles hierop is goed ingesteld), het SSL certificaat is geinstalleerd en de servernaam is hetzelfde als op het SSL certificaat.

Als ik echter probeer te syncen via de HTC, dan krijg ik de volgende error:

Uw account in Microsoft Exchange Server heeft met de huidige instellingen geen toestemming om te synchroniseren. Neem contact op met uw Exchange Server-beheerder.

Ondersteuningscode 0x85010004

Daarop heb ik al gezocht met google maar niets zinnigs kunnen vinden.

Het lijkt een rechten kwestie te zijn, maar ook met de administrator gegevens synchroniseert hij niet.

Alle hulp welkom!!!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je dan al gecontroleerd of die rechten er zijn?
op GoT komt een kreet als
Ondersteuningscode 0x85010004

Daarop heb ik al gezocht met google maar niets zinnigs kunnen vinden.
Eerst honderdvijftig hits op google vertellen precies wat je moet doen, niet zo lui zijn ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-02 07:08

Equator

Crew Council

#whisky #barista

http://www.pocketpcfaq.co...esync/exchange_errors.php

Weet je zeker dat je HTTPS goed geconfigureerd hebt (dus require SSL aan en het vinkje Secure connection op de S710 aan)

Verder is dit natuurlijk een stukje debuggen wat je best zelf kan. Er zijn maar liefst 215 hits bij [google=85010004 sync permissions] die je kan bekijken..

Dit topic is gesloten.