Toon posts:

Oc progamma's

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat het Nvidia topic is gesloten dan maar een nieuw topic

Hebben er meer mensen lsat van dat na installatie van de nieuwe Nvidia beta driver 163.67 geen één oc progamma meer goed werkt ? Zo niet waar kan het bij mij aan liggen ? Ik heb rivatuner en Ntune geprobeerd.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:20:

Hebben er meer mensen lsat van dat na installatie van de nieuwe Nvidia beta driver 163.67 geen één oc progamma meer goed werkt ? Zo niet waar kan het bij mij aan liggen ? Ik heb rivatuner en Ntune geprobeerd.
Probeer Atitool eens?

• pinkstrip
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-07 14:38
Ik kan atitool en rivatuner beide nog steeds gebruiken.

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Vaag ik kan de oc schuif balkjes niet eens verschuiven bij ati tool.
@pinkstrip heb je ook die allernieuwste beta driver dan ?

• pinkstrip
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-07 14:38
Ik gebruik de nieuwste beta drivers en heb er geen enkele problemen mee. Ik gebruik voornamelijk rivatuner om mijn 8800GTS over te klokken en dit werkte nog steeds na de installatie.

Ik gebruik de 163.67 voor Vista 32bit. Welk besturingssysteem gebruik je? Ligt het daar aan?

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Vista 32
monitor driver 163.67

Wat ik heb gedaan is compleed eerst de oude drivers araf gegooit.
Normaal kan ik hem oc-en tot 648-1080 zonder enige problemen
En nu kan ik mijn gpu core niet verder dan 592mhz oc-en mem kan ik nog wel oc-en tot 1080mhz

Ik ga zo ff testen met de oudere beta driver om te kijken of het dan nog wel goed werkt

Verwijderd

Topicstarter
Ik was al bang dat mijn kaart kapot was. maar gelukkig heb ik er geen last van met driver 162.22. Het ligt dus wel op een of andere manier aan de nieuwste beta driver.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Zonder overleg 'heropende' topics gaan per definitie dicht. Bij deze. Topics waar binnen 24u in geschopt wordt (2x achter elkaar reageren) gaan dicht. Bij deze. Topics met een topicstart dat zeer beknopt is en niet bepaald van eigen inzet getuigt gaan dicht. Ook bij deze.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.