Toevoegen embedded banner (foto) aan e-mail met Exchange

Pagina: 1
Acties:

• Digin
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 20:01
Is het mogelijk een e-mail, die aangemaakt is met Outlook, door MS Exchange te voorzien van een embedded banner (gewoon een foto) aan de linkerzijde van de e-mail.
Is het tevens mogelijk deze banner aan bepaalde e-mailadressen (afzenders) te koppelen of aan bijvoorbeeld een deel van de tekst van het onderwerp van de e-mail.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Verwijderd

Standaard in Exchange niet, misschien iets van disclaimer software (third party) of iets van een plugin in outlook maar waarom zou je in vredesnaam een foto in je mail willen hebben? Hou er ook rekening mee dat lang niet alle ontvangende partijen zoiets zullen kunnen zien.

Wat had je zelf trouwens al gevonden hierover? Zoals je weet is eigen inzet belangrijk :)

• Digin
Ons bedrijf wil graag aan bepaalde e-mails een banner toevoegen. Dit is eigenlijk niet meer dan een reclame boodschap waarop eventueel geklikt kan worden. En omdat het reclame is en geen disclaimer willen ze het graag aan de linkerzijde van de e-mail hebben. Ik vroeg mij af of dit kon. Dit zou de keuze voor de aanschaf van Exchange namelijk kunnen beinvloeden.

Op dit moment draaien wij een test met een extern pakket. Dit werkt aardig, maar de kosten komen overeen met de aanschaf van Exchange. Dus als het in Exchange kan, dan vervalt de keuze voor dit pakket.

[ Voor 22% gewijzigd door Digin op 11-09-2007 23:30 ]

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-02 10:15

BFS

Rude awakening

Volgens mij kan Exclaimer wel aardig wat jij zoekt plus dat de kosten niet bijzonder groot zijn.

Prod beschrijving:

Huisstijl, handtekeningen en disclaimers aan uw e-mail toevoegen. Uw systeem tegen spam en virusaanvallen beveiligen. Inkomende, uitgaande of interne e-mail blokkeren, doorsturen en automatisch beantwoorden.

[ Voor 35% gewijzigd door BFS op 12-09-2007 08:44 ]

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• Digin
@BFS,
Bedankt voor je suggestie. Op dit moment zijn we een pakket van Glooq aan het testen. Deze is zeer prijzig en biedt weinig mogelijkheden, alleen deze kan wel met elke mailserver overweg.
Jouw suggestie biedt volgens mij veel mogelijkheden voor een redelijke prijs. Ik heb al contact opgenomen met de leverancier. Bedankt

Jammer dat dit niet standaard in Exchange zit. Lijkt mij niet zo ingewikkeld.

Verwijderd

Wij hebben een test gedaan met Glooq. Dit systeem biedt vele mogelijkheden om banners in email toe te voegen. Je kan ook de verzender en de ontvangers d.m.v. een filter uitschakelen. Werkte prima. Je kan hier ook de statistieken meten van het aantal kliks. Zeer doordacht pakket.
Pagina: 1