Een vriend van me, gebruikt mijn filmvoorraad op mijn pc nogal als videotheek. Ik moet het steeds allemaal voor hem branden omdat ie geen pc op zijn plasma heeft aangesloten... dat vind ik op zich niet erg, maar nu heeft hij wel een extra pc erbij en aangesloten op zijn tv. Nu dacht ik; kan ik geen VPN opzetten, zodat ik gewoon mapjes kan delen en hij gewoon films als het ware kan "streamen" via internet.
Ik heb Windows Vista Ultimate 32bit en hij draait nog XP 32bit. Eventueel kan hij ook over op Vista. De vraag is nu; kan dit via VPN bijvoorbeeld?
Heb al wat googled en howto van GoT gelezen (die is voor XP) en op de MS site wat rondgestruind. Kan zo niets vinden wat echt helder antwoord geeft, of ik met Vista Ultimate een VPN kan opzetten en of het mogelijk is op die manier ook bestanden te streamen die +4500Mb zijn.
Ik heb Windows Vista Ultimate 32bit en hij draait nog XP 32bit. Eventueel kan hij ook over op Vista. De vraag is nu; kan dit via VPN bijvoorbeeld?
Heb al wat googled en howto van GoT gelezen (die is voor XP) en op de MS site wat rondgestruind. Kan zo niets vinden wat echt helder antwoord geeft, of ik met Vista Ultimate een VPN kan opzetten en of het mogelijk is op die manier ook bestanden te streamen die +4500Mb zijn.
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -