Toon posts:

Foutmelding Vista x64 icm SecureW2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

de scholen zijn weer begonnen, dus heb weer draadloos internet nodig op school (HvA).
Ik heb in de zomervakantie Vista Home Premium op mijn laptop geinstalleerd dus ik moest ook weer opnieuw SecureW2 op school installeren. En, zoals verwacht, werkte het dus niet. Bij de ICT helpdesk op school kreeg ik de opmerking 'gooi xp er gewoon op, dan ben je van dat gezeik af' naar m'n hoofd gesmeten. Daar kan ik dus vrij weinig mee, want ik vind vista voor de rest fijn werken en heb geen zin om een duit geld in de sloot te gooien door xp weer te installeren. Het probleem is als volgt: als ik de configuratie van 'eduroam Wireless Network properties' wil opslaan dan geeft vista de volgende melding: 'Windows had encountered an error saving the EAP properties. Specific error: Unspecified error'. Een melding waar de intellectuelen van onze ICT helpdesk helemaal niets mee kunnen, thanks :? Ik heb hier en daar wat forums gelezen en gegoogled, maar het is een vrij weinig voorkomende fout (denk ik) dus er is nog weinig aandacht aan besteed. Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Groet,
Brian.