Toon posts:

koda receiver blijft hangen op welkombericht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enkele maanden blijft mijn receiver (KODA AV-3380) regelmatig hangen bij het welkom bericht.
Dat probleem was nog te overzien door hem nogmaals aan en uit te drukken. Echter, sinds vandaag krijg ik hem helemaal niet meer aan.

Ik kan ook niet, door middel van de afstandsbediening, verder komen dan de melding "Welcome to digital world".

Herkend iemand dit probleem? Weet iemand of ik hier zelf iets aan kan doen? Anders moet ik op zoek naar een nieuwe receiver. Garantie heb ik niet ivm tweedehands koop.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Garantie heb je wel, bij doorverkopen vervalt de garantie niet.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
Dat weet ik, maar aangezien dit model niet meer te vinden is op de website en ik helemaal niks geen bonnetjes erbij heb, wordt de garantie kwestie een lastig verhaal ben ik bang.

Verwijderd

Helaas, maar ik denk dat er maar weinig mensen zijn die zo receiver hebben van KODA.
En het zal wel een software matig probleem zijn, heb je misschien iets meer info over de receiver zelf?

• Gurbe de n00b
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02-2024
Je kunt hem niet resetten oid ?
Tijdje stroom eraf ?

[ Voor 26% gewijzigd door Gurbe de n00b op 11-09-2007 19:02 ]

Portfolio

Verwijderd

Topicstarter
Ondertussen is de receiver alweer aan geslagen. En ik kan hem nu telkens aan en uit blijven drukken zonder dat hij blijft hangen. (logica?8)7)

Ik weet het type nummer (av-3380) en daar is het vrijwel mee gezegd, aangezien er zeer weinig informatie over dit merk en type te vinden is op internet. Een tijdje de stroom eraf heb ik ook al geprobeerd.

Ik zet hem op marktplaats, uiteraard met een melding erbij dat hij soms moeilijk op gang komt. Zodra hij eenmaal aan is, speelt ie gewoon goed. Misschien dat ik er nog een zacht prijsje voor kan krijgen.

Ondertussen ben ik al wat aan het rondkijken geslagen naar een vervangende receiver. Deze onkyo (TX-SR504) lijkt me wel wat. Deze is momenteel in de aanbieding voor 300 euro, wat tevens ongeveer mijn budget is. Ik weet dat iedereen een andere mening heeft over de verschillende merken, maar kan iemand hier zijn ervaringen over dit merk delen? Ik wil namelijk niet graag tweemaal achterelkaar de boot in gaan met een receiver.

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:07
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 19:46:
Ondertussen is de receiver alweer aan geslagen. En ik kan hem nu telkens aan en uit blijven drukken zonder dat hij blijft hangen. (logica?8)7)

Ik weet het type nummer (av-3380) en daar is het vrijwel mee gezegd, aangezien er zeer weinig informatie over dit merk en type te vinden is op internet. Een tijdje de stroom eraf heb ik ook al geprobeerd.

Ik zet hem op marktplaats, uiteraard met een melding erbij dat hij soms moeilijk op gang komt. Zodra hij eenmaal aan is, speelt ie gewoon goed. Misschien dat ik er nog een zacht prijsje voor kan krijgen.

Ondertussen ben ik al wat aan het rondkijken geslagen naar een vervangende receiver. Deze onkyo (TX-SR504) lijkt me wel wat. Deze is momenteel in de aanbieding voor 300 euro, wat tevens ongeveer mijn budget is. Ik weet dat iedereen een andere mening heeft over de verschillende merken, maar kan iemand hier zijn ervaringen over dit merk delen? Ik wil namelijk niet graag tweemaal achterelkaar de boot in gaan met een receiver.
Doe je sowieso geen miskoop aan! Onkyo is een gedegen merk met een goede reputatie. Koda daarintegen is (was?) een regelrecht lowbudgetmerk... :)
P.s: op http://www.areadvd.de staat een test van o.a. de TX-SR505 (opvolger van 504?), en die komt heel erg goed uit de test! (in zijn prijsklasse)

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Let er wel op dat de meeste Onkyo's geen pre-out's hebben. Pioneer, Denon en Marantz weer wel.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-02 23:23
Alleen de allerlaagste in de serie van Onkyo hebben geen pre-out, de iets duurdere modellen wel.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

Verwijderd

Topicstarter
Heren (en dames) bedankt voor jullie input. Ik heb besloten om voor de Onkyo TX-SR505E te gaan. Maandag in huis :)
Voor zover ik er verstand van heb, voldoet deze prima aan mijn wensen. Plus; ik vind het design simpelweg mooi.

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:07
Volgens Areadvd.de :
Der Onkyo TX-SR505E begeistert mit einem absolut stimmigen Gesamtpaket, das in dieser Preisklasse bislang nicht zu finden war.

Area DVD Referenz! (AV-Receiver untere Mittelklasse)
Test 20. April 2007

d:)b Gefeliciteerd met je aankoop!

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

Pagina: 1