Toon posts:

flash player 9....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net flash player 9 gedownload en geinstalleerd alleen ik kan hem nu nergens terug vinden, ook niet met spotlight...

Of ik doe iets heel doms of er gebeuren rare dingen.

Wie weet wat te doen?

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-02 11:52
Heb je hem gedownload met Safari, dan kun je in het downloadvenster kijken. Met het vergrootglas kun je het bestand terugvinden.
Edit: niet goed gelezen, je hebt hem al geinstalleerd. In dat geval zou je browser automatisch naar een Adobe-pagina toe moeten gaan die je vertelt dat de installatie is gelukt.
Anders zou ik het gewoon opnieuw proberen.

[ Voor 47% gewijzigd door torp op 11-09-2007 17:53 ]

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Flash player wordt een onderdeel van je browser, Safari, Opera of Firefox. Aangezien er niks in valt te stellen is dit ook nergens meer terug te vinden.

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem inderdaad gedowload met safari. Wat ik dus begrijp is het een plugin voor safari zodat ik geen problemen meer heb met flash sites.

In het download venster staat alleen waar hij het .zip bestand opslaat: het bureaublad.

Wat ik eigelijk dacht waarvoor dit programma zou zijn is om .swf files te bekijken. flash files dus..

Verwijderd

Topicstarter
torp schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:50:
Heb je hem gedownload met Safari, dan kun je in het downloadvenster kijken. Met het vergrootglas kun je het bestand terugvinden.
Edit: niet goed gelezen, je hebt hem al geinstalleerd. In dat geval zou je browser automatisch naar een Adobe-pagina toe moeten gaan die je vertelt dat de installatie is gelukt.
Anders zou ik het gewoon opnieuw proberen.
dit is inderdaad het geval, die website krijg ik voor mn neus. installatie dus gelukt, al 10x ofzo inmiddels :P

Verwijderd

Topicstarter
Wat kan ik dan voor programma gebruiken om flash filmpjes: (.swf files) af te spelen?

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-02 15:45
Ook je browser..
Drop ze maar eens op Safari.

Verwijderd

Topicstarter
Kaspers schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 23:21:
Ook je browser..
Drop ze maar eens op Safari.
Hey, dat is grappig zeg! Maar goed.. Er is niet zoiets als en flash player als programmaatje opzich? ipv dat je het dus in je browser opent?

Verwijderd

als het goed is staat hij in de mappen OSX > Library > Application Support > Adobe > Flash Player en OSX > Library > Internet Plug-Ins

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:29

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 23:33:
[...]

Hey, dat is grappig zeg! Maar goed.. Er is niet zoiets als en flash player als programmaatje opzich? ipv dat je het dus in je browser opent?
Alleen als je Flash zelf hebt krijg je standalone player..

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-01 12:09

b0p

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 23:33:
[...]

Zie bv. http://www.apple.com/down...x/video/swfflvplayer.html of http://www.swf-mac.com/swfplayer.html
Pagina: 1