Toon posts:

Geheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb nieuw geheugen gekocht DDR Corsair Valueselect pc3200 etc.
Ik heb er namelijk al 2 in mijn pc zitten en nu 2 bijgekocht. Het probleem is alleen dat ik ze niet kan plaatsen. Als ik ze in het geheugenbankje zet, krijg ik de slotjes niet meer dicht.

Mijn moederbord is MSI K8N Neo4 FI
Afbeeldingslocatie: http://www.overclockers.ru/images/lab/2005/09/17/amd_msi/K8N-Neo4-F_K8N-Neo4-FI.jpg

Tips ?

• maurice_thalen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-11-2025
ik druk ze er zo in dat de slotjes er vanzelf omheen klikken links,rechts.links.rechts aandrukken tot ie vast zit

• mendel129
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:19

mendel129

Radioactivator

dieper duwen?

Bringer of heat, food and silence!

Verwijderd

Als in de gleufjes nog nooit een DDr module heeft gezeten willen die wel eens onnoemelijk strak gaan. Probeer het maar nog eens en waarschijnlijk kom je er wel....

Verwijderd

Ja, gewoon de witte knopjes naar buiten halen, en aan beide kanten hard duwen, en dan gaat ie vanzelf er wel in en gaan ook de witte slotjes dicht. En als je een nog-nooit-gebruikt slot hebt kan het idd erg zwaar gaan. Het is best eng om zoveel kracht erop te zetten, maar het moet tog echt zo.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Heb je de module niet 180 graden gedraaid waardoor dat stukje uitsparing tegen je memlat zit te duwen?

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-05 21:08
Of zit er niet ontzettend veel stof in?

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
gebruikershaes schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 19:35:
Of zit er niet ontzettend veel stof in?
Lijkt mij dat je dat
1) wel zou zien :P.
2) lijkt me lastig dat dat daar precies tussen komt zoveel.
3) stof wordt platgedrukt, en is niet dik.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:50:
Als in de gleufjes nog nooit een DDr module heeft gezeten willen die wel eens onnoemelijk strak gaan. Probeer het maar nog eens en waarschijnlijk kom je er wel....
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 18:24:
Ja, gewoon de witte knopjes naar buiten halen, en aan beide kanten hard duwen, en dan gaat ie vanzelf er wel in en gaan ook de witte slotjes dicht. En als je een nog-nooit-gebruikt slot hebt kan het idd erg zwaar gaan. Het is best eng om zoveel kracht erop te zetten, maar het moet tog echt zo.
Waarschijnlijk was het dit, Het werkt nu perfect. Ik ben zelf geen held in dit soort dingen dus was bang dat als ik te hard drukte het kapot ging etc. Maar na meer druk uit te oefenen lukt het uiteindelijk
Bedankt allemaal voor het snelle reageren en de hulp!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-05 21:08
leonpwner1 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:04:
[...]

Lijkt mij dat je dat
1) wel zou zien :P.
2) lijkt me lastig dat dat daar precies tussen komt zoveel.
3) stof wordt platgedrukt, en is niet dik.
Nou sorry hoor, maar ik had hetzelfde probleem. Zat na 3 jaar ontiegelijk veel stof in die sleuf, want de proc koeler blies het erin. Ik was te lui om het eruit te pielen en toen paste mijn module ook niet..

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:07:
Waarschijnlijk was het dit, Het werkt nu perfect. Ik ben zelf geen held in dit soort dingen dus was bang dat als ik te hard drukte het kapot ging etc. Maar na meer druk uit te oefenen lukt het uiteindelijk
Bedankt allemaal voor het snelle reageren en de hulp!
Ja, ik vind het ook altijd reuze eng om zo hard op dat mooie dure nieuwe geheugen te drukken. Maarja, het moet er tegen kunnen en tis de enige manier

• Hrugnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-12-2023
Nou of zo hard op het mobo drukken die met een paar hele kleine puntjes maar vast zit op de kast :O heeft ooit iemand zo wel eens zijn mobo gemold?

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
LlamaWereldOver schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 23:08:
Nou of zo hard op het mobo drukken die met een paar hele kleine puntjes maar vast zit op de kast :O heeft ooit iemand zo wel eens zijn mobo gemold?
Ik :X

Was toen de 3Ghz Pentium 4 net uit was, ik heel blij met me P4 en 512MB geheugen O+ Dus installeren die handel maar het geheugen wou niet echt, dus wat harder drukken.... barst in het moederbord en de gleuf van het geheugen zwaar beschadigd :'(

Kreeg gelukkig wel garantie O-)

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Pagina: 1