Toon posts:

MSN Freezer

Pagina: 1
Acties:
  • 1.702 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen.

Sinds kort haten mensen me nogal.. En kan niet meer op msn door die msn freezer.
Ik heb me zelf geprobeerd te un-freezen maar dat lukt niet.
Ik heb al in 1 week 3 nieuwe adressen aangemaakt, en wil er niet nog meer.

Kan iemand ze un-freezen voor mij? of een goeie tip geven! alvast bedankt!

Adressen:

jc.evion AT gmail. com
evion AT live. nl

kan overigens wel inloggen op mn andere msn. dus ik weet zeker dat ze gefreezed zijn.

evion

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
msn freezer????

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 18:06

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Volgens mij kan je niet client based email adresses " freezen " zoals jij het omschrijft.

[ Voor 80% gewijzigd door ShadowBumble op 11-09-2007 17:41 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

Topicstarter
IceCold ReLoaded
[ MSN Messenger / Hotmail (Passport Account) (De)Freezer ]

MSN Passport Account Freezer and (De)Freezer [basically just stops freezing]. It gives you the ability to prevent a person from signing into MSN Messenger, or his/her hotmail inbox. It includes support for the latest MSN Messenger Protocol.

Zo gaat dat.

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-07 22:17
oh... gaat dat zo. duidelijk! 8)7

What's in the case?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-07 19:16

Sick Nick

Drop the top!

Zal wel zo'n irritant programmatje zijn wat gewoon heel de tijd probeert in te loggen met die account met random bogus wachtwoorden. Resultaat is dat ze bij microsoft dan je account (tijdelijk) blokkeren. Zolang dat progje loopt blijft ie proberen waardoor de account gelocked blijft. Ranzig :p

Verwijderd

Ja zo gaat dat, en het ergste is, het werkt nog ook... Maar gelukkig is dit tot op heden nog niet gekend bij de grote MSN massa want als dat gebeurt is het hek van de dam... :|

Verwijderd

En in dat progje zit een lekkere trojan, gewoon ff niet installeren dus (als het al werkt).

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Microsoft moet dan maar gewoon het account tijdelijk blokkeren, én het ip adres tijdelijk blokkeren. Probleem grotendeels opgelost lijkt me ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:47:
Maar gelukkig is dit tot op heden nog niet gekend bij de grote MSN massa
En nu staat het hier ;)

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:14

rimpeldinky

nani?

eventjes contact opnemen met microsoft abuse afdeling, die zoeken dan leuk uit vanuit welk IP jouw account gebruteforced word (dat is het in princiepe) en blokkeren dat ip

*burp*

Verwijderd

Topicstarter
Sick Nick schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:46:
Zal wel zo'n irritant programmatje zijn wat gewoon heel de tijd probeert in te loggen met die account met random bogus wachtwoorden. Resultaat is dat ze bij microsoft dan je account (tijdelijk) blokkeren. Zolang dat progje loopt blijft ie proberen waardoor de account gelocked blijft. Ranzig :p
Ja, zo gaat dat. En daar ben ik het slachtoffer van

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik denk dat de tips direct boven je handiger zijn om (ook) op te reageren ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Is het handig even je reply te filteren waar je in vertelt wat dat voor tooltje is, dat freezer? dat gaan meer mensen vinden met Google dan alleen ik.

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 17:58
Hmm virusscanner begint te jengelen. Ik ga je niet verder helpen.

http://hawvie.deviantart.com/

Verwijderd

rimpeldinky schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 18:04:
eventjes contact opnemen met microsoft abuse afdeling, die zoeken dan leuk uit vanuit welk IP jouw account gebruteforced word (dat is het in princiepe) en blokkeren dat ip
Dat geloof je toch zelf niet ?
Pagina: 1