[Gezocht] Repotec VW670 software

Pagina: 1
Acties:

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-07 15:58
Ik heb deze camera een tijdje terug gekocht en toen bleek deze kapot te zijn dus naar de winkel terug gegaan en na een tijdje heb ik toen toch een nieuwe gekregen nu ben ik alleen de software kwijt en nu hoop ik dat er misschien iemand hier op het forum is die toevallig ook deze camera heeft en de software ervan met mij wil delen. (De winkel die hem verkocht heeft het niet meer)
Plaatje ter herkenning
Afbeeldingslocatie: http://www.eveco-helmond.nl/catalog/images/84144.jpg

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:48

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Wauw, een sig!

• Eiland
dat is jammer genoeg alleen de driver daar kan ik voor de rest niks, (ik had hem namelijk al gedownload) maar evengoed bedankt voor de moeite

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Wat voor software dan, wat hoort het te doen? Hoe dan ook zou ik de makers van het ding mailen met deze vraag.

offtopic:
NB als hier copyright op zit: hier geen warez uitwisselen aub :Y)

En geef de volgende keer ajb even aan wat je al wel had gevonden. Zonde van de tijd van Outerspace, die na het voor jou zoeken van de drivers vast geen puf meer had om te zoeken wat je nu echt bedoelde ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Eiland
Ik denk dat de software niet op het internet gevonden kan worden althans ik heb het niet kunnen vinden, het is een programma waarmee je de camera kan instellen, ik hoopte dat er misschien nog iemand was die toevallig ook zn camera had en hier op het forum was.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Er zijn een aantal leveranciers van deze camera in NL. Misschien is een van deze bedrijven genegen om je de adresgegevens van de importeur te verstrekken zodat je daar je vraag kan neerleggen?

Want zoals hierboven ook al wordt gezegd; de software mag je zeer waarschijnlijk niet kopieren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1