Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
en 120MM outtake fan met de mogelijkheid om nog een 120MM fan toe te voegen achter hdd tray's
My favorite programming language is solder.
Coolermaster Centurion 5
En deze voeding
Corsair 520W
Ikzelf heb hier super ervaringen mee
Dus die valt af (,was eerst ook mijn eerste keus
En de CoolerMaster heeft maar matige airflow volgens 3dgameman.com.
Misschien moet ik dan toch maar een Antec Nine Hundred met beQuiet 550Watt halen?
Of heeft iemand toch een goedkopere combo?
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Of neem de Thermaltake Soprano (VB1000BNS) met een losse voeding, zoals die Be Quiet 550 of 500W.
Edit: die heeft 2x120mm fans, en een 92mm fan. 8800GTX pas erin (heb ik voor je opgezocht
Volgens mij staat je topic niet in de goede categorie, en is je topicstart ook niet helemaal goed (kijk anders nog even naar de forumregels)
[ Voor 38% gewijzigd door MuisM4t op 11-09-2007 17:01 ]
Eisen voor mij zijn (opgesteld na een decennia computerervaring):
- 120mm fan voor en achter
- Stoffilters (Het scheelt gewoon heel erg veel - zeker als in je een stoffig / oud huis woont en je computer op de grond staat).
- Degelijke zijpanelen (frustratie number 1)
- Een stevig frame
Dingen als speciale flow kanalen, fans aan de zijkant en geniale luchtgaten doen er voor mij niet toe. Ik geloof niet dat het bergen verschil gaat maken. Je wilt gewoon aan een kant zo laag mogelijk frisse lucht erin, en aan de andere kant zo hoog mogelijk warme lucht eruit.
Er zijn echt wel zat kasten in de lagere prijsklassen die hieraan voldoen.
Ik heb zelf de Antec P180 en die bevalt me goed. Alleen wat krap als je 7 schijven wilt herbergen. Mijn dual 120mm rad waterkoeling setup heeft ook niet echt aan plaatsprobleem bijgedragen..
[ Voor 23% gewijzigd door TRG op 11-09-2007 17:29 ]
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
ik was ook eerst van plan om de Antec Nine Hundred te gaan halen maar ik heb er vanaf gezien.
want wat moet je met die 200mm fan als hij je niet bevalt, of als hij stuk gaat?
en ik vond de antec sonata 3 er gewoon net even iets strakker uitzien, maar dat is puur je eigen smaak.
ik zal maar eens rondkijken of er echt geen 8800 in past want volgens mij moet het gewoon passen.
het is namelijk een kwalitatief goede kast. ik heb het nooit goed bekeken maar volgens mij beter afgewerkt dan de coolermaster.
een tip: mocht je toch voor de antec sonata 3 gaan koop er dan wel een 120mm fan bij die je voorin plaatst
Nee of verscheidene fora staat dat dat niet gaat passen zonder drastisch zagen, en daar heb ik geen zin in. Alhoewel hij er strak uitziet!
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Net iets duurder maar je kan dan beter ff een paar eurotjes extra sparen en ben je gelijk voor een paar jaar verzekerd van iets goeds met die kast.
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Met hem.. ( die van mij komt morgengebruikershaes schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:02:
Je moet voor de Antec p182 gaan!! Heb hem ook en is echt elke euro meer dan waard. Topkast gewoon. Super airflow met de std meegeleverde fans al. Op low zelfs en is werkelijk onhoorbaar, mits je goede hardware erin hebt zitten. Kost 115 euro volgens de pricewatch en je kan dan Antec BP500U Basiq Power, 500W erbij nemen. die is 50 euro.
Net iets duurder maar je kan dan beter ff een paar eurotjes extra sparen en ben je gelijk voor een paar jaar verzekerd van iets goeds met die kast.
"Welke ... moet ik kopen?" topics zijn ook in OH niet de bedoeling. Een Tweaker wordt namelijk geacht zelf te kunnen kiezen.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()