Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Menu open houden over meerdere pagina's

Pagina: 1
Acties:

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

Topicstarter
Ik ben bezig met het ontwikkelen van een site waarop een menu aanwezig dat in en uitgeklapt kan worden. Graag zou ik zien dat dit menu open of dicht blijft over meerdere pagina's.

Kan ik dit met Javascript oplossen?

Heb de afgelopen 2 uur zitten google-en overigens en vind geen duidelijke oplossing hiervoor.

[ Voor 20% gewijzigd door DoubleJ op 11-09-2007 15:29 ]

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Jep kan. Of met php, of iets dergelijks.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Met javasript een cookie wegschrijven, en dan iedere keer kijken wat de inhoud van het cookie is.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Padschild
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-11-2020
DoubleJ schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 15:28:
Ik ben bezig met het ontwikkelen van een site waarop een menu aanwezig dat in en uitgeklapt kan worden. Graag zou ik zien dat dit menu open of dicht blijft over meerdere pagina's.

Kan ik dit met Javascript oplossen?

Heb de afgelopen 2 uur zitten google-en overigens en vind geen duidelijke oplossing hiervoor.
Als het menu zich openklapt met javascript, kun je de 'state' van het menu bijvoorbeeld op slaan met een cookie (ook in javascript). Je zult dan echter wel het script moeten aanpassen, om aan het begin die cookie uit te lezen en aan de hand van die informatie te bepalen of het menu in- of uitgeklapt moet laden :) Natuurlijk ook niet vergeten om de cookie te veranderen als iemand het menu in of uit klapt ;)

Ik ga er trouwens vanuit dat de pagina's helemaal opnieuw laden?

(net iets te laat..)