Beste tweakers,
Na een aantal uur zoekwerk op google zonder resultaat, zal ik hier het probleem plaatsen.
Mijn collega heeft hetvolgende probleem met zijn laptop:
Wanneer we in Virtual PC 2007 aangeven dat een virtuele server gebruik moet maken van de fysieke modem wilt dit op een of andere manier niet werken.
De modem is op het fysieke systeem juist geïnstaleerd, maar toch wordt op het virtuele systeem geen modem aangegeven.
De instellingen voor Virtual PC zijn zo dat de virtuele COM1 port de fysieke COM3 port is.
De hardware / software die wordt gebruikt is alsvolgt:
- Dell Latitude D620 laptop
- Interne Connexant HDA D110 NDC V.95 modem (Driver versie 7.38)
- Windows XP Proffesional met SP2
- Virtual PC 2007
- Windows Server 2003 (als virtueel systeem)
Er wordt een inbel verbinding gemaakt doormiddel van een normale analoge telefoonlijn.
Hopelijk kunnen jullie ons verder helpen.
Na een aantal uur zoekwerk op google zonder resultaat, zal ik hier het probleem plaatsen.
Mijn collega heeft hetvolgende probleem met zijn laptop:
Wanneer we in Virtual PC 2007 aangeven dat een virtuele server gebruik moet maken van de fysieke modem wilt dit op een of andere manier niet werken.
De modem is op het fysieke systeem juist geïnstaleerd, maar toch wordt op het virtuele systeem geen modem aangegeven.
De instellingen voor Virtual PC zijn zo dat de virtuele COM1 port de fysieke COM3 port is.
De hardware / software die wordt gebruikt is alsvolgt:
- Dell Latitude D620 laptop
- Interne Connexant HDA D110 NDC V.95 modem (Driver versie 7.38)
- Windows XP Proffesional met SP2
- Virtual PC 2007
- Windows Server 2003 (als virtueel systeem)
Er wordt een inbel verbinding gemaakt doormiddel van een normale analoge telefoonlijn.
Hopelijk kunnen jullie ons verder helpen.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid