Hallo,
Ik sta op het punt een nieuwe pc te kopen. Deze zal vooral gebruikt worden voor games,
daarom wil goede hardware dat afgestemt is op elkaar voor deze taak.
Nou heb ik de BBG editie van sept 2007 aangehouden om de hardware te kiezen, dus het zal geen probleem zijn dat het allemaal goed op elkaar is afgestemd. Het budget zit goed, dus daar hoeven jullie niet naar te kijken
Dit is de hardware die ik eruit heb geplukt:
Proc: Core™ 2 Duo E6750 (2x 2666 MHz) € 179
Mobo: Giga-byte P35C-DS3R (Intel® P35) € 109
Mem: G.E.I.L 2 GB DDR2-667 Kit (2048 MB) € 89
Graka: 8800 GTX/575 (768 MB) € 509
Geluidskaart: X-Fi Xtreme Music (PCI) € 69
Case: Nine Hundred (3 x) € 99
Voeding: ZM500-HP (500 Watt) € 89
Geluid: Inspire T7900 (92 Watt RMS) € 99
Alleen voor het intern geheugen is er wat anders in de plaats gekomen, ik denk dat dit een goede vervanger is voor degene (Crucial Ballistix 1GB x 2 (2GB) PC5300 DDR2, CL3 - € 96,- ) die in de BBG staat. Ik heb dit zo gedaan omdat ik de onderdelen bij Alternate wil bestellen, daar heb ik goede ervaringen mee. Als toch blijkt te zijn dat het alternatieve geheugen geen goede keus blijkt te zijn, hoor ik dit graag.
Nou heb ik verscheidene keren gehoord dat je beter even kan wachten met het kopen van een nieuwe PC, dat kan komen omdat de prijzen over een week of 1-2 omlaag gaan of er komt nieuwe hardware uit.
Mijn vraag is:
Is dat in mijn geval ook zo?
Ik sta op het punt een nieuwe pc te kopen. Deze zal vooral gebruikt worden voor games,
daarom wil goede hardware dat afgestemt is op elkaar voor deze taak.
Nou heb ik de BBG editie van sept 2007 aangehouden om de hardware te kiezen, dus het zal geen probleem zijn dat het allemaal goed op elkaar is afgestemd. Het budget zit goed, dus daar hoeven jullie niet naar te kijken
Dit is de hardware die ik eruit heb geplukt:
Proc: Core™ 2 Duo E6750 (2x 2666 MHz) € 179
Mobo: Giga-byte P35C-DS3R (Intel® P35) € 109
Mem: G.E.I.L 2 GB DDR2-667 Kit (2048 MB) € 89
Graka: 8800 GTX/575 (768 MB) € 509
Geluidskaart: X-Fi Xtreme Music (PCI) € 69
Case: Nine Hundred (3 x) € 99
Voeding: ZM500-HP (500 Watt) € 89
Geluid: Inspire T7900 (92 Watt RMS) € 99
Alleen voor het intern geheugen is er wat anders in de plaats gekomen, ik denk dat dit een goede vervanger is voor degene (Crucial Ballistix 1GB x 2 (2GB) PC5300 DDR2, CL3 - € 96,- ) die in de BBG staat. Ik heb dit zo gedaan omdat ik de onderdelen bij Alternate wil bestellen, daar heb ik goede ervaringen mee. Als toch blijkt te zijn dat het alternatieve geheugen geen goede keus blijkt te zijn, hoor ik dit graag.
Nou heb ik verscheidene keren gehoord dat je beter even kan wachten met het kopen van een nieuwe PC, dat kan komen omdat de prijzen over een week of 1-2 omlaag gaan of er komt nieuwe hardware uit.
Mijn vraag is:
Is dat in mijn geval ook zo?