Toon posts:

tv out?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een asus geforce 2 mx zonder tv-out ik wil wel grag films gaan kijken op de tv via de pc wat is de bste en goedkoopste oplossing?

Verwijderd

Je kunt van Sitecom een "Televiewer" voor 199,90,- bij de Dixons kopen.
Deze heeft een sVHS & video uit uitgang die je op de tv kunt aansluiten.
Weet niet of dit een mooi beeld geeft.

Verwijderd

nog goedkoper is diamond A70 heb ik zelf ook hopeloos verouderd maar werkt prima kan zelfs bios enteren via comp-out heb nu videologic mpeg kaart erbij in gedrukt 199,00 erg goed en snel dvd beeld softdvd op A70 is bij mij net te langzaam (Cel333+64Mb)
computerbeeld op tv is tamelijk hopeloos trouwens

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-08 18:42
computerbeeld op tv is tamelijk hopeloos trouwens
Niet als je DivX ;-) wilt kijken !!!
tekstverwerken is best pittig ja, maar een film ziet er toch best goed uit op een TV.

Verwijderd

ja klopt !!
een film is perfect
ik bedoelde dat als je bv meel oid wilt lezen op tv dit nauwelijks te ontcijferen is bij mij

Verwijderd

Ik heb een Viper 2 MET TV-out en dat werkt als een speer!
Zeker onder WIN2k omdat je EN beeld op je monitor EN beeld op je TV hebt. Gaaf als je een spelletje speelt :-)

Verwijderd

Ik heb ook een tv-out op mijn TNT2 kaartje zitten maar ik krijg alleen maar beeld op mijn tv en niet op het beeldscherm. :(:(:(

Verwijderd

Axel, dat kan je oplossen met een programmaatje TVTOOL.. Ik weet zo niet meer precies waar ik ut vandaan heb, maar als je me ff een berichtje stuurt op ICQ zend ik ut wel ff door.. Werkte perfect op mijn TNT2..

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Dat losse apparaat bij Dixons is van trust meen ik. Ik heb het in actie gezien en het is :r. Een gewone TV-out is 10x beter.
Pagina: 1