Ik zit er over te denken de 1330 aan te schaffen. Ik twijfelde nog tussen de Lenovo 3000 V200 (12,1") en deze. Dit omdat ik volgend schooljaar een HBO opleiding Netwerk Infrastructuur Design wil gaan volgen. Een stevige, compacte, lichte laptop met een lange accuduur vind ik een vereiste. Snelheid niet zo, gamen doe ik wel op mijn PC thuis (videoplank dus ook niet). Ik lees vrij veel dat je voor een echte robuuste Lenovo een echte Thinkpad moet aanschaffen. Hoewel daar vaak de prijs dan ook naar is.
Eigenlijk zou ik moeten wachten tot rond de zomer omdat het volgend schooljaar nog ver weg is maar het begint toch te kriebelen.

Dus ik twijfel nog heel erg op dit moment.
Ik heb al besloten dat mocht ik de 1330 aan gaan schaffen ik voor het WLED scherm ga en de 9-cell batterij. Over de CPU ben ik het nog niet helemaal uit. Het verschil tussen de 5450 en de 7250....7500 valt sowieso af vanwege het te grote prijsverschil. Iemand ervaring met deze CPU's i.c.m. het effect op de accuduur?
Ook de garantieuitbreidingen, wat doen mensen daar mee? Ik vind die 134 euro voor een jaar extra toch wel gigantisch veel. Hetzelfde geldt voor de Accidental Damage garantie. Je zult altijd achteraf zien dat je de verkeerde keuze gemaakt hebt en honderen euro's hebt weggegooid.
Dilemma's dilemma's....niks zo vervelend als een luxeprobleem.