Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Ik zit met een probleempje, ik heb mijn xps m1330, vista opnieuw geinstalleerd. Maar ik wil nu wel graag weer dat Media centre erop, maar ik weet niet precies hoe je deze erop moet zetten. Kan iemand mij dat duidelijk uitleggen.
Ook heb ik geen Mcafee virusscanner meer maar kan deze ook niet op de bijgeleverde cd`s vinden, is hij wel nog te krijgen na deze herinstallatie van windows.
Ook vind hij niet automatisch draadloos internet, weet iemand hoe je deze driver/update vandaan moet halen of dit op te lossen is.
Groeten
ps. Webcam doet het ook niet
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 21:12 ]
Verwijderd
ik kreeg de factuur een dag nadat ik mn laptop ontvangen had, met de post binnen
(had hem ook al digitaal)
verder qua herinstalleren kan ik je niet verder helpen, ik heb de mijne zo gelaten
(alleen dat orange internet en google shit eraf gedonderd)
maar in deze topic staat hoe je een herinstallatie met media center doet:
http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=157838
en ik kreeg een apart Mcafee cdtje bij mn laptop???
Er zit een CD met drivers bij van Dell - je moet die drivers allemaal apart installeren.Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 17:39:
Ook vind hij niet automatisch draadloos internet, weet iemand hoe je deze driver/update vandaan moet halen of dit op te lossen is.
ps. Daarvoor moet je dus ook een driver installeren die op de Dell CD staat.ps. Webcam doet het ook niet
[ Voor 15% gewijzigd door jj71 op 07-11-2007 13:14 ]
Verwijderd
Wel een nieuwe install erop natuurlijk, idle geheugengebruik van 700 naar 400 MB.

Ik heb nu wel Base Systems in mijn apparaten staan, welke drivers moet ik daarvoor hebben vanaf de DVD? Ik heb hier wel een linkje gevonden, maar die dingen staan toch gewoon op de DVD neem ik aan?
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan controleren? (Als ik de service tag online natrek lijkt er ook geen LED scherm in te zitten, maar ik wil t als t kan graag "fysiek" checken)
Bij een zwart scherm naar de bleeding te kijken. Bij leds zie je dan meerdere punten aan de randen, bij een CCFL zal dit meer uniform zijn.IceOnFire schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:54:
Ik heb er ook eentje besteld en zojuist binnengehad, ik ben er alleen vrij zeker van dat ik een normaal ipv een LED-scherm heb (dit scherm is te dik en te stevig).
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan controleren? (Als ik de service tag online natrek lijkt er ook geen LED scherm in te zitten, maar ik wil t als t kan graag "fysiek" checken)
Verwijderd
Ik heb het de Dell Wireless 5520 telefonisch besteld. Op de site is het apparaat soms wel en soms niet leverbaar. Telefonisch is het wel altijd leverbaar.rinkel schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:07:
Interessant apparaat !
Ik heb zitten zoeken naar die 5520, maar kan dat ding niet vinden op dell.nl
Heb je dit ding apart besteld ?
Overigens na prijsvergelijkingen kan ik eigenlijk alleen maar T-Mobile aanraden. Dat is volgens mij de enige provider zonder datalimiet en zonder fair use policy. Het (betaalbare) Data Only abonnement van 20 euro per maand is niet telefonisch of via internet verkrijgbaar. Echter in de T-Mobile winkels wel!
Alle partities verwijderen;Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 17:39:
Ik zit met een probleempje, ik heb mijn xps m1330, vista opnieuw geinstalleerd. Maar ik wil nu wel graag weer dat Media centre erop, maar ik weet niet precies hoe je deze erop moet zetten. Kan iemand mij dat duidelijk uitleggen.
Booten van Media Centre CD;
Media Centre installeren;
Vista installeren
Vista pas installeren NADAT je Media Centre hebt geinstalleerd.
Voor Windows XP x64 kun je de Ricoh drivers gebruiken van Dell zelf. De drivers op het x86 gedeelte werken ook op x64. Staan ze niet bij de M1330 dan kun je ook veel drivers van de Vostro 1500 gebruiken.Roamor schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:22:
Ik type dit nu op mijn M1330. Wat een mooi ding.![]()
Wel een nieuwe install erop natuurlijk, idle geheugengebruik van 700 naar 400 MB.![]()
Ik heb nu wel Base Systems in mijn apparaten staan, welke drivers moet ik daarvoor hebben vanaf de DVD? Ik heb hier wel een linkje gevonden, maar die dingen staan toch gewoon op de DVD neem ik aan?
Ik gebruik gewoon Vista.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 00:51:
Voor Windows XP x64 kun je de Ricoh drivers gebruiken van Dell zelf. De drivers op het x86 gedeelte werken ook op x64. Staan ze niet bij de M1330 dan kun je ook veel drivers van de Vostro 1500 gebruiken.
Iets anders, hapert bij anderen het geluid ook (bij mij Winamp) als de laptop in slaapstand gaat of als je een CD uitwerpt?
Bedankt voor de info, zal eens gaan bellen.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 00:51:
[...]
Ik heb het de Dell Wireless 5520 telefonisch besteld. Op de site is het apparaat soms wel en soms niet leverbaar. Telefonisch is het wel altijd leverbaar.
Overigens na prijsvergelijkingen kan ik eigenlijk alleen maar T-Mobile aanraden. Dat is volgens mij de enige provider zonder datalimiet en zonder fair use policy. Het (betaalbare) Data Only abonnement van 20 euro per maand is niet telefonisch of via internet verkrijgbaar. Echter in de T-Mobile winkels wel!
[...]
Ik had de kaart al wel gevonden op de US site van Dell, maar voorzover ik kon zien versturen ze niet naar Nederland.
Het data abo via de website van t-mobile is idd vrij prijzig: 49,50 per maand

[ Voor 5% gewijzigd door rinkel op 08-11-2007 12:38 ]
Verwijderd
Die van 49,50 is het Data Only abonnement waarmee T-Mobile adverteert, maar:rinkel schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:35:
[...]
Bedankt voor de info, zal eens gaan bellen.
Ik had de kaart al wel gevonden op de US site van Dell, maar voorzover ik kon zien versturen ze niet naar Nederland.
Het data abo via de website van t-mobile is idd vrij prijzig: 49,50 per maand
Er is ook een Data Only abonnement van 20 euro per maand. Je bent dan geknepen op (praktijksnelheid) 26-32 kb/s met een ping van 150-200. Dit abonnement is dus alleen in de T-Mobile winkel verkrijgbaar en niet telefonisch of op internet. Misschien zijn ze het aan het uitfaseren ofzo.
Het abonnement van 9,50 euro per maand is niet als Data Only verkrijgbaar, maar de snelheid van dat abonnement is zo traag...
Je kunt kijken naar de webcam; als je een 2,0 Mpixel webcam hebt, dan heb je een CCFL scherm. Bij het WLED scherm zit een 0,3 MPixel (640 x 480, VGA) webcam.IceOnFire schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:54:
Ok, de driver van mijn webcam is van Creative, heb ik dan de 2.0 of de 0.3 versie?jj71 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:40:
[...]
Je kunt kijken naar de webcam; als je een 2,0 Mpixel webcam hebt, dan heb je een CCFL scherm. Bij het WLED scherm zit een 0,3 MPixel (640 x 480, VGA) webcam.
Geen idee, maar als je Webcamcenter opent en je kan bij het beeld kiezen voor een resolutie hoger dan 640 x 480, dan heb je dus een ccfl scherm...(met 2 megapixel cammetje).IceOnFire schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:37:
[...]
Ok, de driver van mijn webcam is van Creative, heb ik dan de 2.0 of de 0.3 versie?
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Verwijderd
ik hoor velen klagen, maar ik ben in tegen deel echt te spreke over de service
had me laptop binnen 6 dagen na me bestelling,
Maar goed, ik heb een vraag en ik hoop dat anderen daar ook last van hebben
bij het opstarten van me laptop, maar die een krakend/snerpend geluid
(processor?) ik vroeg me af of anderen dit ook hadden en me misschien kunnen uitleggen wat dit is
dat ik daar niet over in hoef te zitten:)
Alvast bedankt!
is volgens mij je CD drive.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:54:
bij het opstarten van me laptop, maar die een krakend/snerpend geluid
(processor?)
kun als het goed is voorkomen door er een dummy cd in te doen.
Verwijderd
Slimppaddo schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:42:
[...]
Geen idee, maar als je Webcamcenter opent en je kan bij het beeld kiezen voor een resolutie hoger dan 640 x 480, dan heb je dus een ccfl scherm...(met 2 megapixel cammetje).
Hmm, inderdaad t verkeerde scherm dus.. Bedankt, ga ik eens snel kijken hoe dat recht te zetten valt..
Verwijderd
( 1280 x 1024 om precies te zijn)
dus welk scherm heb ik dan? (ik weet niet beter of ik heb een LED scherm)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 12:17 ]
Ik ben zeker geen webcam expert ofzo, maar het lijkt me toch stug dat de software van de 0,3 megapixel camera de boel gaat interpoleren naar een hogere resolutie! Dat zal het aantal fps nou niet bepaald ten goede komen.Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:12:
bij mij gaat mijn webcam resolutie ook ietsje hoger dan 640 x 480??![]()
![]()
![]()
Lijkt me leuk, heeft dalijk de helft van de mensen die dachten een LED scherm te hebben een CCFL scherm!
Misschien iemand die zeker weet dat ie een LED scherm heeft, die kan bevestigen dat de resolutie niet hoger kan dan 640x480?
[ Voor 9% gewijzigd door PaT op 09-11-2007 12:50 ]
ppaddo schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:49:
[...]
Lijkt me leuk, heeft dalijk de helft van de mensen die dachten een LED scherm te hebben een CCFL scherm!
Wat mij deed vermoeden dat ik geen LED-scherm had was dat het scherm te stevig (ik weet het, rare klacht an sich) was en teveel op een normaal scherm leek qua dikte. Ik had ergens gelezen dat t LED-scherm vrij flexibel was en dat was dit scherm zeker niet..
@xan: Welke driver is er bij jou voor de webcam in gebruik? Ook Creative of een ander merk?
[ Voor 8% gewijzigd door IceOnFire op 09-11-2007 14:57 ]
Verwijderd
Oke thanks, het klopt idd, ik vindt zoiezo dat die cd drive veel geluid maakt.JitzeB schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:42:
[...]
is volgens mij je CD drive.
kun als het goed is voorkomen door er een dummy cd in te doen.
maar iedergeval bedankt.
Mijn 2 megapixel camera heeft (ook) een creative driver...IceOnFire schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:56:
[...]
@xan: Welke driver is er bij jou voor de webcam in gebruik? Ook Creative of een ander merk?
Verwijderd
Gewicht en dikte... De m1330 met WLED is lichter (1,79kilo) en minder dik dan de gewone LCD.Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:12:
bij mij gaat mijn webcam resolutie ook ietsje hoger dan 640 x 480??![]()
![]()
![]()
FF de specs checken dus.. Makkelijk toch?
nu vista ultimate 64bit erop gezet en meteen een hogere vista score (of hoe heet dat)
niet veel overigens van 4,0 naar 4,1
maja vond het wel het vermelden waard...
warcraft loopt op beiden als een tiet he
Maar zal dat niet meer te maken hebben met de schone installatie? Ik heb hetzelfde OS gehouden (premium) en mijn geheugenverbruik verminderde met 300 MB.patrieckske schreef op zondag 11 november 2007 @ 11:31:
laptop was voorgeinstalleerd met vista business
nu vista ultimate 64bit erop gezet en meteen een hogere vista score (of hoe heet dat)
niet veel overigens van 4,0 naar 4,1
maja vond het wel het vermelden waard...
warcraft loopt op beiden als een tiet he
Verwijderd
Maar ontopic: Staat die niet op de minst felle stand qua brightness?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nu heb ik veel gelezen over de Spyder serie (2 vooral) en dit schijnen hele handige en goede calibratie tooltjes te zijn (hardware + software?). Nu weet ik alleen dus niet of de kleuren dan softwarematig ingesteld worden of dat je dat vooralsnog hardwarematig moet doen?!
Dit aangezien ik voor zover ik weet tenminste nog geen knopjes heb op m'n Dell heb kunnen ontdekken om dit aan te passen
Verwijderd

Maar goed, ik zou morgen gelijk maar Customer Service bellen en vragen om zo'n XPS monteur. Die zal dan denk ik wel kijken hoe en wat en hopelijk voor je niet opmerken dat hij een keer gevallen is
Klinkt als... of een kapotte cfl, of beschadigde/losgeraakte kabeltjes.Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 21:24:
Nou mijn hele beeldscherm heeft het zojuist begeven. Weet iemand hoe het met de garanatie enz. zit. Ik heb hem namelijk wel laatst laten vallen waardoor er een deukje in zit. Dit heeft verder niet geleid lijkt me tot het stuk gaan van het scherm, wat namelijk opeens gebeurde en het deukje ergens anders zit.
Verwijderd
Maar weet iemand hoe het verder met de garantie zit. En of je nu achteraf hem ook nog kan verzekeren.?
Heb kan makkelijk daardoor komenVerwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 22:45:
Het kan dus niet hierdoor komen, het scherm is gewoon echt kapot.
en dat is nu finaal losgeschoten en zodoende werkt je beeldscherm nu niet meer
Wat denk je zelf?En of je nu achteraf hem ook nog kan verzekeren.?
Verwijderd
Verwijderd
Ai dat was niet zo slim, Dell logt namelijk elk gesprek nu zit het dus in het systeem.Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 22:45:
ja idd, maar het deukje is best te zien, alleen zit het helemaal onder het toetsenbord, en ik al een keer gebelt naar de service lijn, vorige week om dit te melden en vragen wat repareren kost.
Ik zou gewoon doen of je neus bloedt, volgens mij huurt dell externe monteurs in, die gaan echt niet loggen dat jij je laptop hebt laten vallen, als jij daar niet over zegt.Het kan dus niet hierdoor komen, het scherm is gewoon echt kapot.
Deukje? wat voor deukje? goh hoort dat niet?
Kapotte laptop achteraf verzekeren nee dat kan niet. Dikke kans dat andere verzekeraars een clausule hebben opgenomen dat reparaties binnen een bepaalde termijn na het afsluiten van de verzekering worden uitgesloten.Maar weet iemand hoe het verder met de garantie zit. En of je nu achteraf hem ook nog kan verzekeren.?
Hoe snel is die van jullie? Hij staat hier volgens mij ingesteld op 30 fps, maar als je met de webcam video opneemt zit er best een behoorlijke lag/vertraging in en het beeld stottert van tijd tot tijd. Zowel op hoge, als op hele lage resoluties.
Is dit normaal voor een webcam?
Stom, ik dacht dat ding nooit te gaan gebruiken, maar als je hem eenmaal heb, dan is het toch verrekte handig!
En hebben mensen nog ervaringen gehad met de kleuren op de laptop? Ikzelf zit namelijk dus met die 'blauw-achtige' gloed, welke best vervelend is als je hem naast je normale LG204WT gebruikt (welke wellicht ook niet goed is afgesteld, maar wel stukken warmer en mooier!).
En zijn er nog mensen met Spyder2 ervaringen
EDIT: Oke ik bedoel dus ongeveer 5.5/6.0 mm dik... Maar niemand dus over die blauwachtige waas?
[ Voor 8% gewijzigd door hexagram op 12-11-2007 17:38 ]
[ Voor 27% gewijzigd door IceOnFire op 12-11-2007 18:30 ]
EDIT: Oh ik zie nu in de driver readme staan dat ze van Creative zijn
EDIT II: Zou jij (the_stickie) voor mij ook nog even kunnen opmeten hoe dik jij denkt dat je WLED scherm is? En merk jij toevallig iets van enige blauwkleurig of zijn de kleuren even helder als een andere monitor
[ Voor 53% gewijzigd door hexagram op 12-11-2007 19:41 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Roamor op 12-11-2007 18:51 ]
ik was laatst wel onder de indruk van het multimegapixel geval dat in de inspiron zit. Die levert sterke beelden en heeft duidelijk betere algoritmes voor bijv witbalans en scherpte... maar ik weet niet of dat hetzelfde exemplaar is als dat in de m1330 met ccfl-scherm...
Verwijderd
heb ik toch overduidelijk een LED
bij mij gaat mijn webcam resolutie toch ietsje hoger dan 640 x 480??
( 1280 x 1024) maar vind het beeld echt super slecht
heb zelf ooit eens een vga cammetje gehad op mn pc (alweer een jaar of 6 geleden) en die maakte (klein maar) erg mooie fotos en duidelijker cam beeld dan deze ingebouwde cam
zelf dacht ik dat er nog een stickertje/plakkertje over de cam heen zat, heb zelfs al zitten
pulleken maar nix kwam los (alleen een licht krasje door nagel in hoekje)
en ook krijg ik de ingebouwde mic. niet aan de praat met bv Msn ? wat ik erg vreemd vind..
Net als dezeRoamor schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:51:
Sorry, ik heb de webcam nog niet geïnstalleerd. Misschien helpt dit mensen voort: Foto's van LED vs CCFL: http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=180605
http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=146691
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Dit had ik dus ook en bij mij zat er dus ECHT een stickertje aan de binnenkant van mijn webcam.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 23:32:
zelf dacht ik dat er nog een stickertje/plakkertje over de cam heen zat, heb zelfs al zitten
pulleken maar nix kwam los (alleen een licht krasje door nagel in hoekje)
Je kan de cover van je laptop heel makkelijk bovenin het midden los trekken/klikken en dan kan je kijken of er echt wat aan de binnenkant van je cover zit. Bij mij dus wel, maar dat stickertje had dus wat troep achtergelaten op het kunststof lensje in je cover waardoor het beeld heel veel licht nodig had...
Misschien het proberen waard?
Verwijderd
En kan iemand misschien een tip geven, welke standaard programma's (wat niet schadelijk zal zijn) ik van mijn laptop kan halen, om hem bij het opstarten sneller te maken?
Ja, zonder CD bij het opstarten een seconde ofzo, en verder bij het intensief lezen de DVD is hij ook luidruchtig.Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:21:
Ik heb deze vraag al eerder gesteld, maar ik vroeg me toch af of misschien andere mensen hier nog antwoordt op kunnen geven. Is het namelijk normaal dat als je je laptop opstart (zonder cd) of gewoon een cd invoerd, dat hij zo'n tering herrie maakt, meer als een gewone pc drive.
Alles, schone install doen. Scheelt je 300 MB aan idle geheugengebruik. Alle noodzakelijke programma's staan op de DVD, touchpad, webcam, hotkeys etc.En kan iemand misschien een tip geven, welke standaard programma's (wat niet schadelijk zal zijn) ik van mijn laptop kan halen, om hem bij het opstarten sneller te maken?
Verwijderd
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 15:43 ]
[/kickje van een oude vraag]
Die van mij is ook traag, het blijft natuurlijk een webcam!ppaddo schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:51:
iemand die wat kan vertellen over de snelheid van zijn webcam? (vertraging in het beeld?)
[/kickje van een oude vraag]
Andere vraag, heeft al iemand problemen met zijn toetsenbord gehad?
Gelukkig sturen ze zonder moeilijk te doen de onderdelen gewoon los op, een nieuw toetsenbord en een nieuw paneeltje + het paneeltje met de powerknop en de mediaknopjes. (schijnt vaak te breken als je het los haalt). In principe willen ze ook een monteur langssturen, maar dat vind ik onnodig voor iets wat je zelf ook kan. Hoeven ze geen extra kosten te maken, en ik krijg in ruil een extra toetsenbord ( zijn bij mij gemiddeld binnen een jaar versleten)
Ik hoop wel dat het allemaal een beetje heel blijft straks, heb al aardig wat problemen gehad!
Ik ben er namelijk zelf ook over aan het nadenken om een XPS1330 aanschaffen, en dit zou zwaar meewegen voor mijn uiteindelijke beslissing.
Nou is alleen mijn vraag, is de levertijd nog steeds zo lang als een aantal weken terug? Of is dat ondertussen opgelost. Ik ga voor de Tuxedo Black, dus eigenlijk weinig afwijkends, alleen het scherm en wellicht de schijf die anders zullen zijn (of is de T7500 zoveel beter dan de T7250?).
Beetje jammer dat die vingerafdruklezer zo duur is
Laten we lekker link gaan doen!!!
Waarom koppel je die twee zaken (HD en Proc) aan elkaar?DarkWingDuck schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:37:
....en wellicht de schijf die anders zullen zijn (of is de T7500 zoveel beter dan de T7250?).
Ik had de mijne in 10 dagen, zonder al te veel aan te passen. Maar dat hangt sterk af hoe de productie van de onderdelen op dat moment is. Maar als je hem echt wil hebben, neem je die paar extra dagen ook wel voor lief.
Levertijd was bij mij een week, dus valt nu mee.DarkWingDuck schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:37:
Ik zit ook te overwegen om de M1330 (Gold) aan te schaffen (met WLED).
Nou is alleen mijn vraag, is de levertijd nog steeds zo lang als een aantal weken terug? Of is dat ondertussen opgelost. Ik ga voor de Tuxedo Black, dus eigenlijk weinig afwijkends, alleen het scherm en wellicht de schijf die anders zullen zijn (of is de T7500 zoveel beter dan de T7250?).
Ik heb ook de black met de T7500 en WLED, echter zonder de vingerlezer
Ik koppelde ze niet, ik bedoelde eigenlijk dat ik wellicht de CPU ook nog zou wijzigen als het werkelijk veel zou schelen, maar ik denk niet dat het de extra centen waard is om van de T7250 naar de T7500 te upgraden. Als ik fout zit, roep maarRoamor schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:42:
[...]
Waarom koppel je die twee zaken (HD en Proc) aan elkaar?
Dit is echt onzin. Ik heb toevallig gisteren mijn laptop aan een beamer gehangen via de vga aansluiting. De M1330 zat aan de adapter en ik heb absoluut geen storingen gezien!RomanW schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:00:
Ik las tussen de comments op http://www.notebookreview.com dat als je bij deze laptop de VGA kabel gebruikt om beeld te krijgen op een externe monitor, terwijl je gelijkertijd netstroom gebruikt om de laptop te voeden, je storend beeld hebt. Kan iemand bevestigen of dat wel of niet zo is?
Ik ben er namelijk zelf ook over aan het nadenken om een XPS1330 aanschaffen, en dit zou zwaar meewegen voor mijn uiteindelijke beslissing.
Ik kan dit bevestigen, absoluut onzin. Heb de laptop regelmatig aan een extra scherm hangen via de D-sub en nog geen enkele storing gezien.ppaddo schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 08:10:
[...]
Dit is echt onzin. Ik heb toevallig gisteren mijn laptop aan een beamer gehangen via de vga aansluiting. De M1330 zat aan de adapter en ik heb absoluut geen storingen gezien!
Ook ìk kan de vorige twee berichten bevestigen: geen enkel probleem ervaren. 'k Heb de laptop aan een groot LCD-scherm gehangen t.b.v. presenaties, en alles werkte steeds perfect!Yodah schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:31:
[...]
Ik kan dit bevestigen, absoluut onzin. Heb de laptop regelmatig aan een extra scherm hangen via de D-sub en nog geen enkele storing gezien.
Groeten,
Timmy
Verwijderd
Voelt wel lekker, maar hoort het ook?
Bedankt voor de hulp, ik zal nu zeker een XPS 1330 aanschaffen.
Verwijderd
werk veel met cad, photoshop
is een 7200rpm aan te raden?
is een 9-cel battery aan te raden?
mvg, stefan
Verwijderd
ik ga je moeten teleurstellen, maar als ik men voeding en beeldscherm op het zelfde elektrisch net aansluit heb ik zelfs zwaar veel storing, nu neem ik voor men voeding ergens anders stroom en heb dan geen probleem.RomanW schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:00:
Ik las tussen de comments op http://www.notebookreview.com dat als je bij deze laptop de VGA kabel gebruikt om beeld te krijgen op een externe monitor, terwijl je gelijkertijd netstroom gebruikt om de laptop te voeden, je storend beeld hebt. Kan iemand bevestigen of dat wel of niet zo is?
de wachtijden zijn normaal , dus zo'n 4 weken met verwerking van betaling enzoVerwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 20:39:
hoe zit het juist met de wachttijden in belgië voor een xps m1330?
werk veel met cad, photoshop
mvg, stefan
de 7200 zou ik niet nemen, toch niet in een laptop, 1) je betaald meer, 2) het verbruikt meer stroom, 3) veel snelheids verschil heb je niet
de 9-cel is wel handig, 1) langere werkt tijden, 2) verhoogt laptop waradoor je betere koeling en een beter hoek hebt om te typen, 3) zo veel meer weegt je laptop niet ( ik heb alvast de 9 cel nu 2 maanden)
je moet er eens op letten dat dit enkel is wanneer je op voeding werkt, het is inderdaad raar, het is net ofdat er "elektriciteit" op staat, je bent niet de enige die dit waarneemtVerwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 17:09:
Hebben jullie ook dat als je met de bovenkant van je vingers over het aluminium polsgedeelte bewegen dat het lijkt alsof een magnetische kracht je vingers omhoog houdt? Alsof er een vibrerende werking teweeg wordt gebracht.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2007 21:06 ]
Verwijderd
en mijn acer is gecrashed dus heb ik "snel" een laptop nodig.
kunnen julie pro's en con's van deze XPS M1330 neerschrijven
ik heb bvb gehoord soms van buigbare schermen, afvallende logo's, trage laptop zelfs ???
wat zijn bij andere merken evenwaardige concurrenten want weet niet of ik wel 4 weken kan wachten.
mvg,
stefan
Waarvoor denk je dat er [Ervaringen] in de titel staat...? Searchen dus!Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 22:51:
Als je "snel" een laptop nodig hebt is Dell niet zo'n goede keus denk ik. Wat betreft buigbare schermen, als je de WLED variant neemt, dan is het scherm platter en dus makkelijker te buigen. Dat is echter geen nadeel. Beter dat de energie (kracht op 't scherm) op zo'n manier omgezet wordt dan dat je 'n stug scherm hebt dat breekt.Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 22:51:
ik heb bvb gehoord soms van buigbare schermen, afvallende logo's, trage laptop zelfs ???
Afvallend logo heb ik ook iets over gelezen, maar vind ik nou niet echt bepaald 'n issue. Trage laptop heb ik eigenlijk nog niets over gelezen. Wel heb ik begrepen dat de dvd-drive wat aan de luidruchtige kant is, maar dat neem ik ook voor lief.
Persoonlijk heb ik nog 'n Viao gezien (check even de site van Sony, zijn niet echt veel kleine laptops in dezelfde prijsklasse) die ook wel aardig was en anders eventueel een Apple. Overigens is die Viao een 12,1" ipv een 13,3".
Verder zou ik zeggen: neem de tijd en lees 't forum op je gemakt
Ik heb de spyder 2 gebruikt voor de calibratie van mijn M1710. Werkt goed, je plakt dat ding op je monitor en hij maakt een (softwarematig dus) kleurenprofiel voor je monitor. Op die manier wordt de hoeveelheid blauw bij jou dus goed gezet. Dit werkt uiteraard niet in MediaDirect of varianten aangezien het profiel pas wordt geladen wanneer windows opstart.osc4r schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:23:
...
En zijn er nog mensen met Spyder2 ervaringen?
...
Ach, ik wil best even mijn ervaringen zover posten hoor.Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 22:51:
ik ben begonnen met het forum wat te lezen...maar dit onderwerp is echt gigantisch..
wat zijn bij andere merken evenwaardige concurrenten want weet niet of ik wel 4 weken kan wachten.
mvg,
stefan
De geodriehoek die ik jarenlang op school gebruikte was ook "buigbaar" maar niet stuk te krijgen.
Ik heb ook het LED scherm, en deze is idd zo dun dat het buigbaar is. Maar dit is absoluut geen probleem. Het voelt wel degelijk aan.
Ik heb tot op heden nog geen slechte ervaringen mee gehad. Ik ben redelijk kritisch en heb inmiddels zo'n 7 laptops gehad voor mn werk en prive. (Toshiba, compaq, HP, Asus, Acer en 2x dell)
Ik moet zeggen dat de kwaliteit niet slecht is (tot zover mijn ervaringen gaan). Eigenlijk heb ik maar een paar minpuntjes. De kwaliteit van het toetsenbord is minder dan de D820 van Dell, en zeker een stuk slechter dan de Toshiba van mijn vriendin. (De kleur van dit toetsenbord vind ik ook wat minder, had liever zwart gehad, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk, ik heb een hekel aan alu-look: In de auto's van tegenwoordig zie je het ook zo veel, maak er dan echt aluminium van) Tevens kan de fan behoorlijk blazen onder stress (World of warcraft)
De kwaliteit van de behuizing vind ik wel mooi, prachtig aluminium palmrest. Het nadeel is wel dat hierdoor je af en toe wat spanning kunt voelen, dat heb je niet bij plastic. Tevens wordt de palmrest wat warm, maar niet hinderlijk. Al is de algehele bouwkwaliteit wel ietsje slechter dan ik had verwacht als ik het vergelijk met mijn andere laptops die ik heb (gehad)
Ik heb (oa) ook nog een Acer (12") dit apparaatje voelde wat fragiel, maar dat ding loopt nu al zo'n 3 jaar probleemloos en heeft al aardig wat voor zn kiezen gehad. (al heeft de alu-look op sommige plaatsen plaatsgemaakt voor een andere kleur) Dat apparaatje blijkt dus een stuk robuuster dan ik had verwacht, laten we hopen dat dit ook voor de m1330 geldt.
Het LED scherm is erg fraai, het geeft wel echt heel erg veel licht, teveel eerlijk gezegd, ik heb m dus altijd een standje lager staan.
Mijn algemene indruk is dus wel goed.
Ik heb ook nog geen vastlopers of andere gekke dingen gehad. Ook niet na een uurtje of 4 gamen.
Dus:
+ Looks
+ Formaat
+ Gebruikte materialen
+ Rap machientje
+ LED scherm is erg mooi (dun scherm is wat flexibel maar absoluut (nog) geen probleem)
- Toetsenbord
- Bouwkwaliteit ietsje minder dan ik had verwacht voor dit bedrag
- Fan moet onder stress aardig wat blazen, maar volgens mij hebben alle nieuwere laptops daar last van
- Kleur van het toetsenbord (ja ik weet het, heel persoonlijk)
Ja, dat heb ik soms ook, maar niet altijd. Ik gebruik mijn M1330 bijna altijd in het stopcontact ingeplugd. Waarom het soms wel is en soms niet weet ik niet. Volgens mij is het niet gevaarlijk voor de laptop of voor jezelf.Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 17:09:
Hebben jullie ook dat als je met de bovenkant van je vingers over het aluminium polsgedeelte bewegen dat het lijkt alsof een magnetische kracht je vingers omhoog houdt? Alsof er een vibrerende werking teweeg wordt gebracht.
Geen idee, maar aangezien het in NL geen probleem meer is verwacht ik dat het in België ook geen probleem is. De XPS M1330 wordt in Ierland gemaakt en daarvandaan hiernaartoe verscheept.Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 20:39:
hoe zit het juist met de wachttijden in belgië voor een xps m1330?
Weet je zeker dat je een laptop met een klein 13,3 inch, 1280x800 scherm wilt voor grafische applicaties zoals Photoshop en CAD, of ben je van plan met een extern scherm te gaan werken? Zo niet dan zou ik als ik jou was een laptop met een groter scherm en een hogere resolutie nemen in plaats van de M1330.werk veel met cad, photoshop
Ik heb zelf een 7200 RPM harddisk omdat ik 't zonde vond om in een snelle laptop een langzame harddisk te hebben. Een 7200 RPM harddisk zal wel meer energie verbruiken dan een 5400, dus de batterij zal dan minder lang meegaan.
Ik heb de standaard 6-cel batterij en die gaat niet heel erg lang mee, ongeveer 2 uur 30 min (ik draai geen Windows, maar Ubuntu 7.10 op m'n M1330; het OS kan ook invloed hebben op de batterijduur). Als je een lange batterijduur belangrijk vind, neem dan een 9-cel batterij.
[ Voor 51% gewijzigd door jj71 op 19-11-2007 15:27 ]
Verwijderd
Ha, nu je het zegt valt het me ook op dat het alleen optreedt als de laptop aan sap hangt.Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 21:01:
je moet er eens op letten dat dit enkel is wanneer je op voeding werkt, het is inderdaad raar, het is net ofdat er "elektriciteit" op staat, je bent niet de enige die dit waarneemt
Ik heb zojuist de EM-power adapter binnengekregen (vliegtuigadapter). Maar... het is meteen ook een AC adapter en DC-12 volt car adapter. De EM-power adapter is veel kleiner dan de default adapter. Misschien handig voor de autogebruikers
Verwijderd
Nee, one-way. Philips RC6 protocol.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:54:
Die infraroodpoort voor de afstandsbediening.. is dat een IrDA poort?
Verwijderd
is het verschil in snelheid/ geluid groot voor een 5400 rpm of 7200rpm?jj71 schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:21:
[...]
Weet je zeker dat je een laptop met een klein 13,3 inch, 1280x800 scherm wilt voor grafische applicaties zoals Photoshop en CAD, of ben je van plan met een extern scherm te gaan werken? Zo niet dan zou ik als ik jou was een laptop met een groter scherm en een hogere resolutie nemen in plaats van de M1330.
voor cad, photoshop werk ik op een extern scherm
weten jullie soms of samsung laptops verdeelt in belgië? op de .com site hebben ze types maar de site van .nl/.be niet ...
Verwijderd
Is er een verschil tussen de Platinum en Gold versie die niet in het totaaloverzicht staat en die ik dus mis? Of heeft Dell hier min of meer een foutje gemaakt (of slimme truc)?
Dit doet Dell vaker! Het is dus inderdaad aan te raden om verschillende configuraties aan te passen aan jouw wensen om te zien welke het goedkoopst wordt. Ik heb destijds hetzelfde gedaan en dat scheelde inderdaad soms iets van 200 euro!Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:26:
Hebben jullie enig idee hoe het komt dat als ik de Gold als basissysteem neem en deze configureer dat de laptop dan rond de 1690 euro zit. Terwijl, als ik de Platinum als basissysteem neem en exact dezelfde configuratie kies (hoef dus in dit geval minder zelf aan te passen) dat de laptop dan rond de 1820 euro zit. Dat scheelt ongeveer 130 euro. Ik heb het overzicht tussen de eindconfiguraties vergeleken, maar kon geen verschil vinden.
Is er een verschil tussen de Platinum en Gold versie die niet in het totaaloverzicht staat en die ik dus mis? Of heeft Dell hier min of meer een foutje gemaakt (of slimme truc)?
Verwijderd
mijn vraag is daarom of de laptop makkelijk op te maken is om zo eventueel nog wat onderdelen te vervangen zonder enige schade aan te brengen aan de laptop zelf. ik heb namelijk met mijn huidige laptop de ervaring dat mijn cd speler het na 1,5 jaar bijna niet meer doet. dit was zeer lastig aangezien ook mijn hdd was gecrashed en ik er windows opnieuw op moest zetten. Na tientalle pogingen om de cd te lezen was het dus eindelijk gelukt.
Kan trouwens de m1330 ook via usb booten?
de korting van 15 % tot en met vrijdag vind ik wel erg interressant aangezien het me dan gewoon 220 bespaard.
Verwijderd
Onderdelen vervangen is vrij simpel. De laptop is modulair opgebouwd, dus de DVD speler kun je gewoon vervangen. Alleen van het moederbord weet ik het niet zeker.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:42:
mijn vraag is daarom of de laptop makkelijk op te maken is om zo eventueel nog wat onderdelen te vervangen zonder enige schade aan te brengen aan de laptop zelf. ik heb namelijk met mijn huidige laptop de ervaring dat mijn cd speler het na 1,5 jaar bijna niet meer doet. dit was zeer lastig aangezien ook mijn hdd was gecrashed en ik er windows opnieuw op moest zetten. Na tientalle pogingen om de cd te lezen was het dus eindelijk gelukt.
De een zegt dat het model met videokaart gewoon een moederbord met insteek-nvidia-module is, en dat de intel gpu wel op het moederbord zit. De ander zegt dat het model met videokaart een ander moederbord heeft dan het model zonder videokaart. Dus dat bij het model met videokaart de intel gpu ontbreekt.
Verder kan de Dell volgens de specificaties van usb booten. In de praktijk weet ik niet of het goed werkt. Wel weet ik dat hij gewoon vanaf netwerk kan booten.
De laptop openmaken is niet zo lastig, maar als je iets anders dan harddisk of geheugen wil vervangen dan zou ik er niet zelf aan beginnen. Verlengen van garantie zou ikzelf nooit doen. Mocht er over een jaar bij mij iets stuk gaan dan laat ik hem maar tegen betaling maken. Klein risico maar weegt voor mij niet op tegen de enorme kosten van garantie verlenging. Ik denk altijd maar zo, gemiddeld is extra jaren garantie kopen duurder dan laten repareren, anders zou dell het niet aanbieden.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:42:
ik zit sterk te overwegen om ook de m1330 aan te schaffen. alleen vind ik de garantie van dell wel erg kort van 1 jaar. en om dit uit te bereiden vind ik ook nog erg duur.
Jamijn vraag is daarom of de laptop makkelijk op te maken is om zo eventueel nog wat onderdelen te vervangen zonder enige schade aan te brengen aan de laptop zelf. ik heb namelijk met mijn huidige laptop de ervaring dat mijn cd speler het na 1,5 jaar bijna niet meer doet. dit was zeer lastig aangezien ook mijn hdd was gecrashed en ik er windows opnieuw op moest zetten. Na tientalle pogingen om de cd te lezen was het dus eindelijk gelukt.
Het is al vaker gezegd, maar als je iets bij dell besteld: altijd bellen! Je krijgt op zijn minst dezelfde aanbieding als via internet en meestal meer. Ook een extra accu / muis / adapter willen ze er nog wel eens bij doen (bovenop de korting). Offerte laten mailen en enige twijfel uitspreken (bv. afweging tot aanschaf van ander merk laptop) werkt meestal goed.de korting van 15 % tot en met vrijdag vind ik wel erg interressant aangezien het me dan gewoon 220 bespaard.
Vanaf het begin:
21-11:
Ik heb vandaag gebeld met Dell, aangezien ik een rare beschadiging had bij de webcam (het leek alsof m'n touchpad in de behuizing drukte). Nogal lastig uit te leggen in het Engels, maar uiteindelijk was het wel duidelijk. Tevens had ik last van een bolstaand toetsenbord, en voor het bedrag van 1250,- wat ik betaald heb voor dat ding, vond ik wel dat ze dat konden komen fixen.
Afspraak gemaakt met de meneer aan de telefoon, en ze zouden de dag erna (22e) langskomen.
22-11:
Vandaag is monteur langskomen, nadat hij keurig even gebeld had wanneer hij ongeveer zou arriveren. Helaas was ik er zelf niet (snij-practicum) dus heeft m'n moeder de engineer binnengelaten en de door mij achtergelaten instructies voorgelezen
Door het bolstaande toetsenbord zijn de toetsen in m'n (LED) scherm gaan drukken. Dit was mij nog geen eens opgevallen, maar kennelijk viel dat de engineer wel op! Tevens moet de beschadiging bij de webcam idd door het touchpad gekomen zijn, en zal er geheel nieuw scherm + behuizing + toetsenbord komen. Dit moet echter morgen gebeuren, aangezien hij vandaag de juiste spullen niet bij zich had.
Heel vreemd dat dit heeft kunnen gebeuren, en naar wat ik vernomen heb is het een probleem wat zich vaker voordoet, en wat bij testseries van de laptop niet naar voren is gekomen. Helaas ligt m'n laptop nu uit elkaar, maar morgen om half 9 (prioriteit!) zal hij alweer gemaakt gaan worden.
23-11:
Zie hieronder
EDIT:
Vandaag is de monteur weer langsgeweest, en heeft alle problemen weer verholpen. Geheel nieuw scherm erop gezet en het lijkt er zelfs op dat de blauwachtige waas die ik eerder had minder geworden is. Ook zit er nu een nieuw toetsenbord in, al moet ik zeggen dat hij nog steeds een rare bolling heeft, weliswaar vele malen minder dan hoe het eerst was.
Nog een tijdje gepraat met de monteur en hij heeft toch wel openlijk toegegeven dat de bouwkwaliteit van het apparaat minder is dan andere modellen of merken (MacBook for example, alhoewel je bij een MacBook natuurlijk ook weer specifieke problemen zal hebben). Zijn onvoorziene zaken geweest bij het ontwerp-proces en helaas hebben wij daar als 'early-adopters' (valt wel mee hoe early imo) er last van.
Verder moet ik zeggen dat ik de service echt top vond, zoals hierboven te lezen is het ik gebeld, dag erna was de monteur er al voor de reparatie, echter ontdekte hij dus andere problemen waarvoor hij niet de juiste spullen bij zich had, en vandaag is alles dus helemaal verholpen. Een pluim voor de XPS support wat dat betreft, en dan neem ik m'n moeizame praatje in het engels maar op de koop toe ;)!
Kan denk ik zowiezo wel zeggen dat niemand een foute koop zal doen met deze laptop, en wens alle nieuwe eigenaren nog veel speelplezier toe en macho-gedrag met je pats-apparaatje ;)!
[ Voor 29% gewijzigd door hexagram op 23-11-2007 17:05 ]
Ik mis op de dell site trouwens nog steeds fatsoenlijke xp vga drivers voor de 8400.. heb nu wat van die gehackte zooi erop staan maar draait niet echt lekker als ik een x een spel op start.. Heb een 6800LE in mn vaste pc zitten en die draait beter als deze 8400...
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Verwijderd
Nu heb ik alleen nog een vraag over video kaart zelf, als ik wel eens bf1942 speel, heb ik last van roze rookwolken en groen water. Kan dit komen omdat de videokaart te nieuw is voor het spel, of hoort dit gewoon niet?
6800 is ook wel wat sterker dan 'n GO8400'je hoorintuliegend schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:17:
Ik mis op de dell site trouwens nog steeds fatsoenlijke xp vga drivers voor de 8400.. heb nu wat van die gehackte zooi erop staan maar draait niet echt lekker als ik een x een spel op start.. Heb een 6800LE in mn vaste pc zitten en die draait beter als deze 8400...
Een GO8400GT haalt zo'n 1000 punten in 3D Mark '06, je 6800LE wel wat meer
Haha neehoor, hoort niet, zijn artifacts denk ik.. Misschien een screenshotje?Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:10:
Nu heb ik alleen nog een vraag over video kaart zelf, als ik wel eens bf1942 speel, heb ik last van roze rookwolken en groen water. Kan dit komen omdat de videokaart te nieuw is voor het spel, of hoort dit gewoon niet?
[ Voor 28% gewijzigd door CLB op 22-11-2007 17:38 ]
Waar zie je die staan?Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:42:
de korting van 15 % tot en met vrijdag vind ik wel erg interressant aangezien het me dan gewoon 220 bespaard.
Verwijderd
FZ1LW3B?R3TX4F = voor 10 procent die je tot en met vrijdag kan gebruiken
?Q7S30HKQRGXVZ = voor 5 procent die tot volgend jaar goed is
en het leuke is dat je ze allebei kan gebruiken
Momenteel is er een actie bij Dell, dat je ipv 2GB 3GB krijgt, 2x 1024 en 2x 512mb. Dus dat zou betekenen dat er 4 plaatsen mogelijk zijn voor het geheugen. Klopt dat? Zo'n klein laptopje en dan 4 plaatsenBamsebjorn schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:20:
Bij alternate hebben ze nu 2048MB DDR2 SO-dimms voor 45 euro per stuk! Zit er sterk aan te denken om uit te breiden van 2 naar 4 GB geheugen. Vorige maand koste het via alternate nog 160 euro voor 2 SO dimms. Bij Dell betaal je volgens mij richting 300 euro...
Waarom? Omdat het kan!!
Een tijdje terug draaide ik CPU-Z en ik meen me te herinneren dat de laptop 2 slots heeft en geen 4. Lijkt me ook vreemd in zo'n kleine laptop. Kan iemand bevestigen dat er 4 slots zijn? Dat scheelt namelijk 2 staafjes geheugen die ik niet meer nodig zou hebben.
Zo'n code kun je alleen gebruiken bij een online bestelling toch? Ik wil namelijk proberen om er via de telefoon wat meer uit te slepenVerwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 01:27:
[...]
FZ1LW3B?R3TX4F = voor 10 procent die je tot en met vrijdag kan gebruiken
?Q7S30HKQRGXVZ = voor 5 procent die tot volgend jaar goed is
en het leuke is dat je ze allebei kan gebruiken
Verwijderd
Intel® Core™2 Duo T7250 Processor (2,0 GHz, 677 MHz, 2 MB L2-cache)
Legitieme Windows Vista® Home Premium - Nederlands
Crimson Red & camera met 0,3 megapixel voor WLED-beeldscherm
Thin & light 13.3" UltraSharp™ WXGA (1280x800) White-LED Display (300 nits) with TrueLife™
Geen biometrische vingerafdruklezer
3.072 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1024 + 2 x 512]
120 GB SATA harde schijf (5.400 rpm)
128 MB nVidia® GeForce® 8400M GS
Vast 8x DVD+/-RW-station , inclusief SW
9-cel lithium-ion hoofdbatterij (85 W/h)
voor een nette 1221 euro
nu maar hopen dat het een beetje opschiet met de levering
Ik ben er ook bij, net als bovenstaande, maar dan zonder de WLed-scherm. Totaal voor 1153,41 eurootjes.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:35:
ik heb zojuist toch maar de xps bestelt.
Intel® Core™2 Duo T7250 Processor (2,0 GHz, 677 MHz, 2 MB L2-cache)
Legitieme Windows Vista® Home Premium - Nederlands
Crimson Red & camera met 0,3 megapixel voor WLED-beeldscherm
Thin & light 13.3" UltraSharp™ WXGA (1280x800) White-LED Display (300 nits) with TrueLife™
Geen biometrische vingerafdruklezer
3.072 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1024 + 2 x 512]
120 GB SATA harde schijf (5.400 rpm)
128 MB nVidia® GeForce® 8400M GS
Vast 8x DVD+/-RW-station , inclusief SW
9-cel lithium-ion hoofdbatterij (85 W/h)
voor een nette 1221 euro
nu maar hopen dat het een beetje opschiet met de levering
Ik heb alleen de kortingsbonnen gebruikt. Diegene die ik aan de lijn kreeg, kon niet verder zakken dan €1190, aangezien deze persoon niet de 10% en 5% korting kon geven zei hij. Dus toen maar aangegeven dat ik via internet ging bestellen. En gedaan
Waarom? Omdat het kan!!
Dit topic is gesloten.
Dit is een Dell XPS 1330 ervaringen topic. Gelieve géén 1530 gerelateerde zaken hier plaatsen! Tevens zijn meldingen over 'Ik heb 'm ook besteld! Hoelang moet ik nog wachten?' helemaal niet interessant, het product komt echt wel; posten daarover in dit topic zal de levertijd echt niet doen verkorten ;).