Ik ben bezig met het instellen van mijn e-mail account die ik heb gemaakt bij mijn host (10eurohost). Na de gegevens te hebben ingevuld in Outlook kan ik wel mailtjes versturen maar ik ontvang niets.
Dus als ik een mail via Outlook naar mijn eigen adres stuur (waar ik het dus ook van verstuur) komt die niet aan in outlook. Als ik via de webbrowers/plesk8.0 naar mijn account ga staat de mail er wel tussen.
Mijn vraag is dus, hoe kan het dat ik wel mail kan versturen maar ik niets ontvang?
- POP3 staat goed ingesteld,
no-illusions.nl
pop.no-illusions.nl
pop3.no-illusions.nl
Alles 3 geprobeerd maar bij geen één kreeg ik mail binnen, tevens staat er in mijn mailtje "Inkomende POP3 server: no-illusions.nl".
Wachtwoord gegevens etc staan ook allemaal goed, waar ik dus aan zat te denken is dat er een poort conflict ergens is. Maar ik weet niet wat voor poort er open moet om via Outlook mail te ontvangen. Ben poort 25/110 wel een paar keer tegen gekomen in mijn zoektocht op google. En als laatste wou ik nog melden dat ik geen error's krijg.
//edit, als ik dit
"telnet pop3.orange.nl 110"
run dan krijg ik een DOS prompt met,
"bezig met verbinding te maken met pop3.orange.nl"
en daarna,
"+OK connected to pop3 on 6007"
Dus het is ook niet de poort, want ik kan gewoon connectend met de POP3 server.
//edi2, probleem is al gefixed. Lag aan me instellingen van me webmail.
Dus als ik een mail via Outlook naar mijn eigen adres stuur (waar ik het dus ook van verstuur) komt die niet aan in outlook. Als ik via de webbrowers/plesk8.0 naar mijn account ga staat de mail er wel tussen.
Mijn vraag is dus, hoe kan het dat ik wel mail kan versturen maar ik niets ontvang?
- POP3 staat goed ingesteld,
no-illusions.nl
pop.no-illusions.nl
pop3.no-illusions.nl
Alles 3 geprobeerd maar bij geen één kreeg ik mail binnen, tevens staat er in mijn mailtje "Inkomende POP3 server: no-illusions.nl".
Wachtwoord gegevens etc staan ook allemaal goed, waar ik dus aan zat te denken is dat er een poort conflict ergens is. Maar ik weet niet wat voor poort er open moet om via Outlook mail te ontvangen. Ben poort 25/110 wel een paar keer tegen gekomen in mijn zoektocht op google. En als laatste wou ik nog melden dat ik geen error's krijg.
//edit, als ik dit
"telnet pop3.orange.nl 110"
run dan krijg ik een DOS prompt met,
"bezig met verbinding te maken met pop3.orange.nl"
en daarna,
"+OK connected to pop3 on 6007"
Dus het is ook niet de poort, want ik kan gewoon connectend met de POP3 server.
//edi2, probleem is al gefixed. Lag aan me instellingen van me webmail.
[ Voor 13% gewijzigd door MrVegeta op 11-09-2007 14:52 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps