Heeft iemand ervaring met het volgende?
Gebruikers krijgen een mapping naar een share met een aantal directories, zoiets zeg maar:
Nu wil ik het volgende bereiken:
1. alleen voor laptops offline files ingeschakeld
2. bepalen wanneer er gesynchroniseerd word
3. alleen de mappen beschikbaar waar ze in mogen (security groups)
Nu heb ik Desktop Authority (www.sciptlogic.com) tot mijn beschikking en het liefst zou ik gebruik maken van de logica die hier in zit, puntje 1 heb ik dan al opgelost. Anders moet ik met een WMI-filer werken o.i.d.
Maar wat ik me afvraag, heeft iemand al ervaring met een vergelijkbaar scenario? Tips om me een eindje op weg te helpen?
Gebruikers krijgen een mapping naar een share met een aantal directories, zoiets zeg maar:
code:
De toegang tot deze mappen is geregeld met security groups, de meeste gebruikers kunnen slechts in 1 of 2 mappen komen. Het server-os is Windows Server 2003 SP2 en de werkplekken draaien Windows XP SP2 of Vista.1
2
3
4
5
6
7
8
| F:> |-Administratie | |-Algemeen | |-Management | |-Personeelszaken |
Nu wil ik het volgende bereiken:
1. alleen voor laptops offline files ingeschakeld
2. bepalen wanneer er gesynchroniseerd word
3. alleen de mappen beschikbaar waar ze in mogen (security groups)
Nu heb ik Desktop Authority (www.sciptlogic.com) tot mijn beschikking en het liefst zou ik gebruik maken van de logica die hier in zit, puntje 1 heb ik dan al opgelost. Anders moet ik met een WMI-filer werken o.i.d.
Maar wat ik me afvraag, heeft iemand al ervaring met een vergelijkbaar scenario? Tips om me een eindje op weg te helpen?
[ Voor 4% gewijzigd door Jazzy op 11-09-2007 09:30 ]